Streaking

  • Petr
    Message 1 of 5 , Oct 12, 2012
      Poradte mi prosim nejvhodnejsi preklad "streaking" pri kultivaci v mikrobiologii. Diky predem.
      Petr Adamek
    • wustpisk
      Message 2 of 5 , Oct 12, 2012
        streaking

        http://biology.about.com/od/biologylabhowtos/ht/streak-a-bacterial-culture.htm
        :)

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@...> wrote:

        > Poradte mi prosim nejvhodnejsi preklad "streaking" pri kultivaci v mikrobiologii. Diky predem.
        > Petr Adamek

      • Melvyn
        Message 3 of 5 , Oct 12, 2012
          > --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@> wrote:
          > >
          > > Poradte mi prosim nejvhodnejsi preklad "streaking" pri kultivaci v mikrobiologii. Diky predem.

          Krizovy rozter?

          http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=13451

          The purity of the bacterial
          culture was verified with the help of streaking.

          Kontrola cistoty bakterialni kultury byla overena
          krízovym rozterem.

          S pozdravem,

          M.
        • wustpisk
          Message 4 of 5 , Oct 12, 2012
            Sorry - I thought it was the other way around. My mistake. I have also seen it left as 'streaking' in Czech, but definitely 'rozter' as per Melvyn, or 'rozetreni'

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@...> wrote:

            > Poradte mi prosim nejvhodnejsi preklad "streaking" pri kultivaci v mikrobiologii. Diky predem.
            > Petr Adamek

          • Petr
            Message 5 of 5 , Oct 12, 2012
              Diky. Videl jsem take (na)carkovani, ale nejsem si jist, jestli je to totez.
              Petr