Re: [Czechlist] OFF-TOPIC: Oznameni o prichozim e-mailu SMS-kou na mobil

    Message 1 of 12 , Oct 6, 2012
      Nocni linka:

      Martine, ucel upozornovani na novy e-mail na mobilni telefon je asi
      hlavne ten, abych mohl urychlit svoji reakci na novy e-mail, kdyz zrovna
      nejsem u pocitace. Mira pravdepodobnosti ztraty zakazky od
      _potencialniho_ zakaznika je podle me v pripade, ze o takovem e-mailu
      vcas nevim, unosna. Jiz pri prvnim uspesnem kontaktu mohu podle uvazeni
      pozadat o zasilani zprav na adresu, z ktere mi chodi upozorneni na mobil.

      E-mail s upozornovanim davam i tam, odkud chodi poptavky, tedy predevsim
      treba na ProZ.com. Nepatrim vsak k tem, kteri se ihned vrhaji odpovedet,
      aby je nikdo nepredebehl. O zakazky, kde zalezi na vterinach v rychlosti
      reakce, mam snizeny zajem.

      Nejdulezitejsi je pro me upozornovani na e-maily od stavajicich
      klicovych odberatelu. V zasade se budu opakovat, kdyz reknu, ze necekam,
      ze budu vedet o vsem, co se sustne hned v tu chvili nebo ze se zblaznim,
      kdyz na nejaky e-mail odpovim se zpozdenim, coz je samozrejme relativni.
      Nejsem zavodni kun.

      Co se tyka sestnaci uctu, tak prave to, ze jsou vsechny nastavene v
      jednom programu, znamena, ze je nemusim "uhlidavat". Proste mi jde posta
      do jednoho mista, akorat mohu pripadne zvazovat z jake adresy chci psat
      novou zpravu.

      Mozna je zajimave porovnat ruzne pristupy, ale tohle je nejspis otazka
      uprednostnovaneho pristupu nez objektivne nejlepsiho pristupu.

      A jdu spat...

    • Petr
      Message 2 of 12 , Oct 7, 2012
        Jirko, diky, uz jsem si zalozil na Centru ucet, aktivoval mobilni e-mail na kysliku a vyzkousel - perfektni.
        Petr