Re: [Czechlist] OFF-TOPIC: Oznameni o prichozim e-mailu SMS-kou na mobil

    Message 1 of 12 , Oct 6, 2012
      Samozrejme, Jirko, ale ma to hacek. Vzhledem k tomu, ze mne (a velmi
      pravdepodobne i tobe a vsem ostatním) chodi nabidky na praci i od zcela
      neznamych lidi, neni v mych ani tvych silach davat temto lidem nejakou
      konkretni adresu. Napisou proste na tu adresu, na kterou (na netu ci
      jinde) narazi.

      Otazka je, co bereme za filtrovani - zda konkretni filtry na
      mailserveru, trideni zprav do slozek v postaku nebo trenovani spamoveho
      filtru tamtez. Osobne bych rekl, ze idealni je kombinace vsech tri cest.

      Sestnact uctu, to je opravdu uctyhodne cislo. To uz bych asi opravdu
      neuhlidal.

      Jako optimalni bych osobne videl kombinaci filtrovani a nekolika malo
      mailovych adres, coz ostatne uz davno pouzivam. Takze asi nic objevneho,
      ale diky za zajimavou diskusi...

      Dobrou
      Martin

      Message 2 of 12 , Oct 6, 2012
        Nocni linka:

        Martine, ucel upozornovani na novy e-mail na mobilni telefon je asi
        hlavne ten, abych mohl urychlit svoji reakci na novy e-mail, kdyz zrovna
        nejsem u pocitace. Mira pravdepodobnosti ztraty zakazky od
        _potencialniho_ zakaznika je podle me v pripade, ze o takovem e-mailu
        vcas nevim, unosna. Jiz pri prvnim uspesnem kontaktu mohu podle uvazeni
        pozadat o zasilani zprav na adresu, z ktere mi chodi upozorneni na mobil.

        E-mail s upozornovanim davam i tam, odkud chodi poptavky, tedy predevsim
        treba na ProZ.com. Nepatrim vsak k tem, kteri se ihned vrhaji odpovedet,
        aby je nikdo nepredebehl. O zakazky, kde zalezi na vterinach v rychlosti
        reakce, mam snizeny zajem.

        Nejdulezitejsi je pro me upozornovani na e-maily od stavajicich
        klicovych odberatelu. V zasade se budu opakovat, kdyz reknu, ze necekam,
        ze budu vedet o vsem, co se sustne hned v tu chvili nebo ze se zblaznim,
        kdyz na nejaky e-mail odpovim se zpozdenim, coz je samozrejme relativni.
        Nejsem zavodni kun.

        Co se tyka sestnaci uctu, tak prave to, ze jsou vsechny nastavene v
        jednom programu, znamena, ze je nemusim "uhlidavat". Proste mi jde posta
        do jednoho mista, akorat mohu pripadne zvazovat z jake adresy chci psat
        novou zpravu.

        Mozna je zajimave porovnat ruzne pristupy, ale tohle je nejspis otazka
        uprednostnovaneho pristupu nez objektivne nejlepsiho pristupu.

        A jdu spat...

      • Petr
        Message 3 of 12 , Oct 7, 2012
          Jirko, diky, uz jsem si zalozil na Centru ucet, aktivoval mobilni e-mail na kysliku a vyzkousel - perfektni.
          Petr