Re: [Czechlist] OFF-TOPIC: Oznameni o prichozim e-mailu SMS-kou na mobil

    Message 1 of 12 , Oct 6, 2012
      Tomasi a Martine:

      Podle me je o hodne jednodussi davat tomu, na jehoz e-maily chci byt
      upozornovan na mobilni zarizeni, prislusne nastavenou adresu, nez
      nastavovat filtry. Obe metody se vsak vzajemne nevylucuji, takze neni
      potreba resit, co je lepsi. Rozhodne neocekavam 100% ucinnost.

      Na desktopu pouzivam na e-mail take Thunderbird a aktualne mam
      nastavenych 16 uctu; myslim ze by jich program zvladal i stovky nebo
      tisice. K nekterym uctum pristupuji pouze pres webove rozhrani. Na
      beznou komunikaci vsak pouzivam ucty dva, jeden pracovni a druhy osobni.
      Nektere ucty jsou proste "historicke", jine souvisi s nejakou
      specifickou oblasti, kterou je vhodne oddelit atd.

      Filtrovani prichozich zprav pouzivam minimalne. Prakticky jenom na
      zablokovani serveru, ktere jsou zdrojem spamu a neni zadne spojeni na
      jejich spravce...

      Message 2 of 12 , Oct 6, 2012
        Samozrejme, Jirko, ale ma to hacek. Vzhledem k tomu, ze mne (a velmi
        pravdepodobne i tobe a vsem ostatním) chodi nabidky na praci i od zcela
        neznamych lidi, neni v mych ani tvych silach davat temto lidem nejakou
        konkretni adresu. Napisou proste na tu adresu, na kterou (na netu ci
        jinde) narazi.

        Otazka je, co bereme za filtrovani - zda konkretni filtry na
        mailserveru, trideni zprav do slozek v postaku nebo trenovani spamoveho
        filtru tamtez. Osobne bych rekl, ze idealni je kombinace vsech tri cest.

        Sestnact uctu, to je opravdu uctyhodne cislo. To uz bych asi opravdu
        neuhlidal.

        Jako optimalni bych osobne videl kombinaci filtrovani a nekolika malo
        mailovych adres, coz ostatne uz davno pouzivam. Takze asi nic objevneho,
        ale diky za zajimavou diskusi...

        Dobrou
        Martin

        Message 3 of 12 , Oct 6, 2012
          Nocni linka:

          Martine, ucel upozornovani na novy e-mail na mobilni telefon je asi
          hlavne ten, abych mohl urychlit svoji reakci na novy e-mail, kdyz zrovna
          nejsem u pocitace. Mira pravdepodobnosti ztraty zakazky od
          _potencialniho_ zakaznika je podle me v pripade, ze o takovem e-mailu
          vcas nevim, unosna. Jiz pri prvnim uspesnem kontaktu mohu podle uvazeni
          pozadat o zasilani zprav na adresu, z ktere mi chodi upozorneni na mobil.

          E-mail s upozornovanim davam i tam, odkud chodi poptavky, tedy predevsim
          treba na ProZ.com. Nepatrim vsak k tem, kteri se ihned vrhaji odpovedet,
          aby je nikdo nepredebehl. O zakazky, kde zalezi na vterinach v rychlosti
          reakce, mam snizeny zajem.

          Nejdulezitejsi je pro me upozornovani na e-maily od stavajicich
          klicovych odberatelu. V zasade se budu opakovat, kdyz reknu, ze necekam,
          ze budu vedet o vsem, co se sustne hned v tu chvili nebo ze se zblaznim,
          kdyz na nejaky e-mail odpovim se zpozdenim, coz je samozrejme relativni.
          Nejsem zavodni kun.

          Co se tyka sestnaci uctu, tak prave to, ze jsou vsechny nastavene v
          jednom programu, znamena, ze je nemusim "uhlidavat". Proste mi jde posta
          do jednoho mista, akorat mohu pripadne zvazovat z jake adresy chci psat
          novou zpravu.

          Mozna je zajimave porovnat ruzne pristupy, ale tohle je nejspis otazka
          uprednostnovaneho pristupu nez objektivne nejlepsiho pristupu.

          A jdu spat...

        • Petr
          Message 4 of 12 , Oct 7, 2012
            Jirko, diky, uz jsem si zalozil na Centru ucet, aktivoval mobilni e-mail na kysliku a vyzkousel - perfektni.
            Petr