Re: [Czechlist] Re: OFF-TOPIC: Oznameni o prichozim e-mailu SMS-kou na mobil

    Message 1 of 12 , Oct 6, 2012
      Aha, tak to jo. Souhlas - nelze donutit cely svet , aby mi psal nabidky
      na praci na jednu konkretni adresu. I kdyz mam jinou adresu na diskusni
      skupiny a jinou davam klientum, klidne mi nabidku na job muze poslat
      nekdo z diskusni skupiny. A naopak i na pracovni mail muze chodit
      bezcenna vetes.

      Na druhou stranu, muj Thunderbird mi ochotne a hladce stahuje (do
      jednoho Inboxu) vsechny tri mailove adresy, ktere jsem mu zadal - a
      nejspis by mi jich ochotne stahoval i mnohem vic.

      Martin

      Message 2 of 12 , Oct 6, 2012
        Tomasi a Martine:

        Podle me je o hodne jednodussi davat tomu, na jehoz e-maily chci byt
        upozornovan na mobilni zarizeni, prislusne nastavenou adresu, nez
        nastavovat filtry. Obe metody se vsak vzajemne nevylucuji, takze neni
        potreba resit, co je lepsi. Rozhodne neocekavam 100% ucinnost.

        Na desktopu pouzivam na e-mail take Thunderbird a aktualne mam
        nastavenych 16 uctu; myslim ze by jich program zvladal i stovky nebo
        tisice. K nekterym uctum pristupuji pouze pres webove rozhrani. Na
        beznou komunikaci vsak pouzivam ucty dva, jeden pracovni a druhy osobni.
        Nektere ucty jsou proste "historicke", jine souvisi s nejakou
        specifickou oblasti, kterou je vhodne oddelit atd.

        Filtrovani prichozich zprav pouzivam minimalne. Prakticky jenom na
        zablokovani serveru, ktere jsou zdrojem spamu a neni zadne spojeni na
        jejich spravce...

        Message 3 of 12 , Oct 6, 2012
          Samozrejme, Jirko, ale ma to hacek. Vzhledem k tomu, ze mne (a velmi
          pravdepodobne i tobe a vsem ostatním) chodi nabidky na praci i od zcela
          neznamych lidi, neni v mych ani tvych silach davat temto lidem nejakou
          konkretni adresu. Napisou proste na tu adresu, na kterou (na netu ci
          jinde) narazi.

          Otazka je, co bereme za filtrovani - zda konkretni filtry na
          mailserveru, trideni zprav do slozek v postaku nebo trenovani spamoveho
          filtru tamtez. Osobne bych rekl, ze idealni je kombinace vsech tri cest.

          Sestnact uctu, to je opravdu uctyhodne cislo. To uz bych asi opravdu
          neuhlidal.

          Jako optimalni bych osobne videl kombinaci filtrovani a nekolika malo
          mailovych adres, coz ostatne uz davno pouzivam. Takze asi nic objevneho,
          ale diky za zajimavou diskusi...

          Dobrou
          Martin

          Message 4 of 12 , Oct 6, 2012
            Nocni linka:

            Martine, ucel upozornovani na novy e-mail na mobilni telefon je asi
            hlavne ten, abych mohl urychlit svoji reakci na novy e-mail, kdyz zrovna
            nejsem u pocitace. Mira pravdepodobnosti ztraty zakazky od
            _potencialniho_ zakaznika je podle me v pripade, ze o takovem e-mailu
            vcas nevim, unosna. Jiz pri prvnim uspesnem kontaktu mohu podle uvazeni
            pozadat o zasilani zprav na adresu, z ktere mi chodi upozorneni na mobil.

            E-mail s upozornovanim davam i tam, odkud chodi poptavky, tedy predevsim
            treba na ProZ.com. Nepatrim vsak k tem, kteri se ihned vrhaji odpovedet,
            aby je nikdo nepredebehl. O zakazky, kde zalezi na vterinach v rychlosti
            reakce, mam snizeny zajem.

            Nejdulezitejsi je pro me upozornovani na e-maily od stavajicich
            klicovych odberatelu. V zasade se budu opakovat, kdyz reknu, ze necekam,
            ze budu vedet o vsem, co se sustne hned v tu chvili nebo ze se zblaznim,
            kdyz na nejaky e-mail odpovim se zpozdenim, coz je samozrejme relativni.
            Nejsem zavodni kun.

            Co se tyka sestnaci uctu, tak prave to, ze jsou vsechny nastavene v
            jednom programu, znamena, ze je nemusim "uhlidavat". Proste mi jde posta
            do jednoho mista, akorat mohu pripadne zvazovat z jake adresy chci psat
            novou zpravu.

            Mozna je zajimave porovnat ruzne pristupy, ale tohle je nejspis otazka
            uprednostnovaneho pristupu nez objektivne nejlepsiho pristupu.

            A jdu spat...

          • Petr
            Message 5 of 12 , Oct 7, 2012
              Jirko, diky, uz jsem si zalozil na Centru ucet, aktivoval mobilni e-mail na kysliku a vyzkousel - perfektni.
              Petr