Re: OFF-TOPIC: Oznameni o prichozim e-mailu SMS-kou na mobil

  • tomas_mosler
    Message 1 of 12 , Oct 6, 2012
      O tohle mi neslo. (Dokazal bys pouzivat 10 adres a z nich jen jednu na Internetu pro klienty, na kterou - a jen na ni - by opravdu vzdy psali pouze klienti? :) )

      Nepsal jsem, ze je to 100% vsechno a nic, a osobne mi ani nejaka SMSka navic az tak nevadi. (Kazdopadne odfiltrovat lze ledacos podle ruznych kriterii.) Pouze jsem se ptal, zda to neni jednodussi.

      Pokud tedy ne, zajimalo by me (nejlepe asi od Jirky), jakou ma nebo muze mit filtrovani nevyhodu oproti pouzivani ruznych schranek pro ruzne ucely - a zda nejaka takova pripadna nevyhoda (vcetne smazani navzdory filtrum neodfiltrovanych SMSek) skutecne vyvazi "hlidani" x schranek?

      Tomas

      Message 2 of 12 , Oct 6, 2012
        Aha, tak to jo. Souhlas - nelze donutit cely svet , aby mi psal nabidky
        na praci na jednu konkretni adresu. I kdyz mam jinou adresu na diskusni
        skupiny a jinou davam klientum, klidne mi nabidku na job muze poslat
        nekdo z diskusni skupiny. A naopak i na pracovni mail muze chodit
        bezcenna vetes.

        Na druhou stranu, muj Thunderbird mi ochotne a hladce stahuje (do
        jednoho Inboxu) vsechny tri mailove adresy, ktere jsem mu zadal - a
        nejspis by mi jich ochotne stahoval i mnohem vic.

        Martin

        Message 3 of 12 , Oct 6, 2012
          Tomasi a Martine:

          Podle me je o hodne jednodussi davat tomu, na jehoz e-maily chci byt
          upozornovan na mobilni zarizeni, prislusne nastavenou adresu, nez
          nastavovat filtry. Obe metody se vsak vzajemne nevylucuji, takze neni
          potreba resit, co je lepsi. Rozhodne neocekavam 100% ucinnost.

          Na desktopu pouzivam na e-mail take Thunderbird a aktualne mam
          nastavenych 16 uctu; myslim ze by jich program zvladal i stovky nebo
          tisice. K nekterym uctum pristupuji pouze pres webove rozhrani. Na
          beznou komunikaci vsak pouzivam ucty dva, jeden pracovni a druhy osobni.
          Nektere ucty jsou proste "historicke", jine souvisi s nejakou
          specifickou oblasti, kterou je vhodne oddelit atd.

          Filtrovani prichozich zprav pouzivam minimalne. Prakticky jenom na
          zablokovani serveru, ktere jsou zdrojem spamu a neni zadne spojeni na
          jejich spravce...

          Message 4 of 12 , Oct 6, 2012
            Samozrejme, Jirko, ale ma to hacek. Vzhledem k tomu, ze mne (a velmi
            pravdepodobne i tobe a vsem ostatním) chodi nabidky na praci i od zcela
            neznamych lidi, neni v mych ani tvych silach davat temto lidem nejakou
            konkretni adresu. Napisou proste na tu adresu, na kterou (na netu ci
            jinde) narazi.

            Otazka je, co bereme za filtrovani - zda konkretni filtry na
            mailserveru, trideni zprav do slozek v postaku nebo trenovani spamoveho
            filtru tamtez. Osobne bych rekl, ze idealni je kombinace vsech tri cest.

            Sestnact uctu, to je opravdu uctyhodne cislo. To uz bych asi opravdu
            neuhlidal.

            Jako optimalni bych osobne videl kombinaci filtrovani a nekolika malo
            mailovych adres, coz ostatne uz davno pouzivam. Takze asi nic objevneho,
            ale diky za zajimavou diskusi...

            Dobrou
            Martin

            Message 5 of 12 , Oct 6, 2012
              Nocni linka:

              Martine, ucel upozornovani na novy e-mail na mobilni telefon je asi
              hlavne ten, abych mohl urychlit svoji reakci na novy e-mail, kdyz zrovna
              nejsem u pocitace. Mira pravdepodobnosti ztraty zakazky od
              _potencialniho_ zakaznika je podle me v pripade, ze o takovem e-mailu
              vcas nevim, unosna. Jiz pri prvnim uspesnem kontaktu mohu podle uvazeni
              pozadat o zasilani zprav na adresu, z ktere mi chodi upozorneni na mobil.

              E-mail s upozornovanim davam i tam, odkud chodi poptavky, tedy predevsim
              treba na ProZ.com. Nepatrim vsak k tem, kteri se ihned vrhaji odpovedet,
              aby je nikdo nepredebehl. O zakazky, kde zalezi na vterinach v rychlosti
              reakce, mam snizeny zajem.

              Nejdulezitejsi je pro me upozornovani na e-maily od stavajicich
              klicovych odberatelu. V zasade se budu opakovat, kdyz reknu, ze necekam,
              ze budu vedet o vsem, co se sustne hned v tu chvili nebo ze se zblaznim,
              kdyz na nejaky e-mail odpovim se zpozdenim, coz je samozrejme relativni.
              Nejsem zavodni kun.

              Co se tyka sestnaci uctu, tak prave to, ze jsou vsechny nastavene v
              jednom programu, znamena, ze je nemusim "uhlidavat". Proste mi jde posta
              do jednoho mista, akorat mohu pripadne zvazovat z jake adresy chci psat
              novou zpravu.

              Mozna je zajimave porovnat ruzne pristupy, ale tohle je nejspis otazka
              uprednostnovaneho pristupu nez objektivne nejlepsiho pristupu.

              A jdu spat...

            • Petr
              Message 6 of 12 , Oct 7, 2012
                Jirko, diky, uz jsem si zalozil na Centru ucet, aktivoval mobilni e-mail na kysliku a vyzkousel - perfektni.
                Petr