Re: [Czechlist] Re: OFF-TOPIC: Oznameni o prichozim e-mailu SMS-kou na mobil

    Message 1 of 12 , Oct 6, 2012
      Pokud dokazes nastavit filtry tak, aby ti prosly vsechny maily od
      klientu, at uz pisi z gmailu, volneho, dot comu nebo odjinud, a neproslo
      cokoli jineho, pak pred tebou smekam.

      Martin

      Dne 6.10.2012 20:56, Tomas Mosler napsal(a):

      > Neni jednodussi nastavit na Centru filtrovani, na co (od koho) se ma
> [...]
    • tomas_mosler
      Message 2 of 12 , Oct 6, 2012
        O tohle mi neslo. (Dokazal bys pouzivat 10 adres a z nich jen jednu na Internetu pro klienty, na kterou - a jen na ni - by opravdu vzdy psali pouze klienti? :) )

        Nepsal jsem, ze je to 100% vsechno a nic, a osobne mi ani nejaka SMSka navic az tak nevadi. (Kazdopadne odfiltrovat lze ledacos podle ruznych kriterii.) Pouze jsem se ptal, zda to neni jednodussi.

        Pokud tedy ne, zajimalo by me (nejlepe asi od Jirky), jakou ma nebo muze mit filtrovani nevyhodu oproti pouzivani ruznych schranek pro ruzne ucely - a zda nejaka takova pripadna nevyhoda (vcetne smazani navzdory filtrum neodfiltrovanych SMSek) skutecne vyvazi "hlidani" x schranek?

        Tomas

        Message 3 of 12 , Oct 6, 2012
          Aha, tak to jo. Souhlas - nelze donutit cely svet , aby mi psal nabidky
          na praci na jednu konkretni adresu. I kdyz mam jinou adresu na diskusni
          skupiny a jinou davam klientum, klidne mi nabidku na job muze poslat
          nekdo z diskusni skupiny. A naopak i na pracovni mail muze chodit
          bezcenna vetes.

          Na druhou stranu, muj Thunderbird mi ochotne a hladce stahuje (do
          jednoho Inboxu) vsechny tri mailove adresy, ktere jsem mu zadal - a
          nejspis by mi jich ochotne stahoval i mnohem vic.

          Martin

          Message 4 of 12 , Oct 6, 2012
            Tomasi a Martine:

            Podle me je o hodne jednodussi davat tomu, na jehoz e-maily chci byt
            upozornovan na mobilni zarizeni, prislusne nastavenou adresu, nez
            nastavovat filtry. Obe metody se vsak vzajemne nevylucuji, takze neni
            potreba resit, co je lepsi. Rozhodne neocekavam 100% ucinnost.

            Na desktopu pouzivam na e-mail take Thunderbird a aktualne mam
            nastavenych 16 uctu; myslim ze by jich program zvladal i stovky nebo
            tisice. K nekterym uctum pristupuji pouze pres webove rozhrani. Na
            beznou komunikaci vsak pouzivam ucty dva, jeden pracovni a druhy osobni.
            Nektere ucty jsou proste "historicke", jine souvisi s nejakou
            specifickou oblasti, kterou je vhodne oddelit atd.

            Filtrovani prichozich zprav pouzivam minimalne. Prakticky jenom na
            zablokovani serveru, ktere jsou zdrojem spamu a neni zadne spojeni na
            jejich spravce...

            Message 5 of 12 , Oct 6, 2012
              Samozrejme, Jirko, ale ma to hacek. Vzhledem k tomu, ze mne (a velmi
              pravdepodobne i tobe a vsem ostatním) chodi nabidky na praci i od zcela
              neznamych lidi, neni v mych ani tvych silach davat temto lidem nejakou
              konkretni adresu. Napisou proste na tu adresu, na kterou (na netu ci
              jinde) narazi.

              Otazka je, co bereme za filtrovani - zda konkretni filtry na
              mailserveru, trideni zprav do slozek v postaku nebo trenovani spamoveho
              filtru tamtez. Osobne bych rekl, ze idealni je kombinace vsech tri cest.

              Sestnact uctu, to je opravdu uctyhodne cislo. To uz bych asi opravdu
              neuhlidal.

              Jako optimalni bych osobne videl kombinaci filtrovani a nekolika malo
              mailovych adres, coz ostatne uz davno pouzivam. Takze asi nic objevneho,
              ale diky za zajimavou diskusi...

              Dobrou
              Martin

              Message 6 of 12 , Oct 6, 2012
                Nocni linka:

                Martine, ucel upozornovani na novy e-mail na mobilni telefon je asi
                hlavne ten, abych mohl urychlit svoji reakci na novy e-mail, kdyz zrovna
                nejsem u pocitace. Mira pravdepodobnosti ztraty zakazky od
                _potencialniho_ zakaznika je podle me v pripade, ze o takovem e-mailu
                vcas nevim, unosna. Jiz pri prvnim uspesnem kontaktu mohu podle uvazeni
                pozadat o zasilani zprav na adresu, z ktere mi chodi upozorneni na mobil.

                E-mail s upozornovanim davam i tam, odkud chodi poptavky, tedy predevsim
                treba na ProZ.com. Nepatrim vsak k tem, kteri se ihned vrhaji odpovedet,
                aby je nikdo nepredebehl. O zakazky, kde zalezi na vterinach v rychlosti
                reakce, mam snizeny zajem.

                Nejdulezitejsi je pro me upozornovani na e-maily od stavajicich
                klicovych odberatelu. V zasade se budu opakovat, kdyz reknu, ze necekam,
                ze budu vedet o vsem, co se sustne hned v tu chvili nebo ze se zblaznim,
                kdyz na nejaky e-mail odpovim se zpozdenim, coz je samozrejme relativni.
                Nejsem zavodni kun.

                Co se tyka sestnaci uctu, tak prave to, ze jsou vsechny nastavene v
                jednom programu, znamena, ze je nemusim "uhlidavat". Proste mi jde posta
                do jednoho mista, akorat mohu pripadne zvazovat z jake adresy chci psat
                novou zpravu.

                Mozna je zajimave porovnat ruzne pristupy, ale tohle je nejspis otazka
                uprednostnovaneho pristupu nez objektivne nejlepsiho pristupu.

                A jdu spat...

              • Petr
                Message 7 of 12 , Oct 7, 2012
                  Jirko, diky, uz jsem si zalozil na Centru ucet, aktivoval mobilni e-mail na kysliku a vyzkousel - perfektni.
                  Petr