Re: [Czechlist] OFF-TOPIC: Oznameni o prichozim e-mailu SMS-kou na mobil

    Message 1 of 12 , Oct 6, 2012
      Aby mi nechodilo prilis mnoho upozorneni na nove e-maily, jak napsal
      Martin, pouzivam pro ruzne ucely ruzne e-mailove adresy...

    • Tomas Mosler
      Message 2 of 12 , Oct 6, 2012
        Neni jednodussi nastavit na Centru filtrovani, na co (od koho) se ma predat avizo dal a na co (od koho) ne?

        Tomas

        Message 3 of 12 , Oct 6, 2012
          Pokud dokazes nastavit filtry tak, aby ti prosly vsechny maily od
          klientu, at uz pisi z gmailu, volneho, dot comu nebo odjinud, a neproslo
          cokoli jineho, pak pred tebou smekam.

          Martin

          Dne 6.10.2012 20:56, Tomas Mosler napsal(a):

          > Neni jednodussi nastavit na Centru filtrovani, na co (od koho) se ma
> [...]
        • tomas_mosler
          Message 4 of 12 , Oct 6, 2012
            O tohle mi neslo. (Dokazal bys pouzivat 10 adres a z nich jen jednu na Internetu pro klienty, na kterou - a jen na ni - by opravdu vzdy psali pouze klienti? :) )

            Nepsal jsem, ze je to 100% vsechno a nic, a osobne mi ani nejaka SMSka navic az tak nevadi. (Kazdopadne odfiltrovat lze ledacos podle ruznych kriterii.) Pouze jsem se ptal, zda to neni jednodussi.

            Pokud tedy ne, zajimalo by me (nejlepe asi od Jirky), jakou ma nebo muze mit filtrovani nevyhodu oproti pouzivani ruznych schranek pro ruzne ucely - a zda nejaka takova pripadna nevyhoda (vcetne smazani navzdory filtrum neodfiltrovanych SMSek) skutecne vyvazi "hlidani" x schranek?

            Tomas

            Message 5 of 12 , Oct 6, 2012
              Aha, tak to jo. Souhlas - nelze donutit cely svet , aby mi psal nabidky
              na praci na jednu konkretni adresu. I kdyz mam jinou adresu na diskusni
              skupiny a jinou davam klientum, klidne mi nabidku na job muze poslat
              nekdo z diskusni skupiny. A naopak i na pracovni mail muze chodit
              bezcenna vetes.

              Na druhou stranu, muj Thunderbird mi ochotne a hladce stahuje (do
              jednoho Inboxu) vsechny tri mailove adresy, ktere jsem mu zadal - a
              nejspis by mi jich ochotne stahoval i mnohem vic.

              Martin

              Message 6 of 12 , Oct 6, 2012
                Tomasi a Martine:

                Podle me je o hodne jednodussi davat tomu, na jehoz e-maily chci byt
                upozornovan na mobilni zarizeni, prislusne nastavenou adresu, nez
                nastavovat filtry. Obe metody se vsak vzajemne nevylucuji, takze neni
                potreba resit, co je lepsi. Rozhodne neocekavam 100% ucinnost.

                Na desktopu pouzivam na e-mail take Thunderbird a aktualne mam
                nastavenych 16 uctu; myslim ze by jich program zvladal i stovky nebo
                tisice. K nekterym uctum pristupuji pouze pres webove rozhrani. Na
                beznou komunikaci vsak pouzivam ucty dva, jeden pracovni a druhy osobni.
                Nektere ucty jsou proste "historicke", jine souvisi s nejakou
                specifickou oblasti, kterou je vhodne oddelit atd.

                Filtrovani prichozich zprav pouzivam minimalne. Prakticky jenom na
                zablokovani serveru, ktere jsou zdrojem spamu a neni zadne spojeni na
                jejich spravce...

                Message 7 of 12 , Oct 6, 2012
                  Samozrejme, Jirko, ale ma to hacek. Vzhledem k tomu, ze mne (a velmi
                  pravdepodobne i tobe a vsem ostatním) chodi nabidky na praci i od zcela
                  neznamych lidi, neni v mych ani tvych silach davat temto lidem nejakou
                  konkretni adresu. Napisou proste na tu adresu, na kterou (na netu ci
                  jinde) narazi.

                  Otazka je, co bereme za filtrovani - zda konkretni filtry na
                  mailserveru, trideni zprav do slozek v postaku nebo trenovani spamoveho
                  filtru tamtez. Osobne bych rekl, ze idealni je kombinace vsech tri cest.

                  Sestnact uctu, to je opravdu uctyhodne cislo. To uz bych asi opravdu
                  neuhlidal.

                  Jako optimalni bych osobne videl kombinaci filtrovani a nekolika malo
                  mailovych adres, coz ostatne uz davno pouzivam. Takze asi nic objevneho,
                  ale diky za zajimavou diskusi...

                  Dobrou
                  Martin

                  Message 8 of 12 , Oct 6, 2012
                    Nocni linka:

                    Martine, ucel upozornovani na novy e-mail na mobilni telefon je asi
                    hlavne ten, abych mohl urychlit svoji reakci na novy e-mail, kdyz zrovna
                    nejsem u pocitace. Mira pravdepodobnosti ztraty zakazky od
                    _potencialniho_ zakaznika je podle me v pripade, ze o takovem e-mailu
                    vcas nevim, unosna. Jiz pri prvnim uspesnem kontaktu mohu podle uvazeni
                    pozadat o zasilani zprav na adresu, z ktere mi chodi upozorneni na mobil.

                    E-mail s upozornovanim davam i tam, odkud chodi poptavky, tedy predevsim
                    treba na ProZ.com. Nepatrim vsak k tem, kteri se ihned vrhaji odpovedet,
                    aby je nikdo nepredebehl. O zakazky, kde zalezi na vterinach v rychlosti
                    reakce, mam snizeny zajem.

                    Nejdulezitejsi je pro me upozornovani na e-maily od stavajicich
                    klicovych odberatelu. V zasade se budu opakovat, kdyz reknu, ze necekam,
                    ze budu vedet o vsem, co se sustne hned v tu chvili nebo ze se zblaznim,
                    kdyz na nejaky e-mail odpovim se zpozdenim, coz je samozrejme relativni.
                    Nejsem zavodni kun.

                    Co se tyka sestnaci uctu, tak prave to, ze jsou vsechny nastavene v
                    jednom programu, znamena, ze je nemusim "uhlidavat". Proste mi jde posta
                    do jednoho mista, akorat mohu pripadne zvazovat z jake adresy chci psat
                    novou zpravu.

                    Mozna je zajimave porovnat ruzne pristupy, ale tohle je nejspis otazka
                    uprednostnovaneho pristupu nez objektivne nejlepsiho pristupu.

                    A jdu spat...

                  • Petr
                    Message 9 of 12 , Oct 7, 2012
                      Jirko, diky, uz jsem si zalozil na Centru ucet, aktivoval mobilni e-mail na kysliku a vyzkousel - perfektni.
                      Petr