OFF-TOPIC: Oznameni o prichozim e-mailu SMS-kou na mobil

  • spektrum2002
    Message 1 of 12 , Oct 6, 2012
      Mam schranku na www.email.cz (Seznam). Tento server poskytoval placenou sluzbu oznameni o dosle zprave zaslanim SMS na mobil (za 1 Kc za zpravu). Mohl jsem se tak dovedet o kazde nabidce zakazky okamzite, a to i kdyz jsem nebyl doma. Od zacatku rijna tuto sluzbu server zrejme neposkytuje. Nevite o jinem serveru, ktery ji poskytuje? Ochotne bych tam presel.
      Message 2 of 12 , Oct 6, 2012
        Ahoj Petre,

        ja pro stejny ucel, oznameni o prichozim e-mailu, jiz dost dlouho
        pouzivam ucet na portale centrum.cz, a to zdarma. Myslim, ze moznosti
        bude vice...

        Message 3 of 12 , Oct 6, 2012
          Ahoj Petre,

          myslim, zes vyhazoval penize oknem. Kazdy mobilni operator ti k SIMce da
          i mailovou schranku, mizernou, malou, bez funkci, ale da. A pokud ti do
          tehle schranky prijde mail, operator ti zdarma posle SMS na mobil. Pak
          uz staci si, kdyz si na tom tvem emajlu.cz nastavis forwardovani kopii
          zprav na danou schranku u operatora, a mobil pipa jako divy.

          Uprimne ale, ja si tohle nastaveni zrusil. Kdyz ti prijde denne nejakych
          40 SMS, z toho vetsinou zbytecne (spam a vtipy od kamaradu), je to dost
          opruz.

          Martin

          Message 4 of 12 , Oct 6, 2012
            Aby mi nechodilo prilis mnoho upozorneni na nove e-maily, jak napsal
            Martin, pouzivam pro ruzne ucely ruzne e-mailove adresy...

          • Tomas Mosler
            Message 5 of 12 , Oct 6, 2012
              Neni jednodussi nastavit na Centru filtrovani, na co (od koho) se ma predat avizo dal a na co (od koho) ne?

              Tomas

              Message 6 of 12 , Oct 6, 2012
                Pokud dokazes nastavit filtry tak, aby ti prosly vsechny maily od
                klientu, at uz pisi z gmailu, volneho, dot comu nebo odjinud, a neproslo
                cokoli jineho, pak pred tebou smekam.

                Martin

                Dne 6.10.2012 20:56, Tomas Mosler napsal(a):

                > Neni jednodussi nastavit na Centru filtrovani, na co (od koho) se ma
> [...]
              • tomas_mosler
                Message 7 of 12 , Oct 6, 2012
                  O tohle mi neslo. (Dokazal bys pouzivat 10 adres a z nich jen jednu na Internetu pro klienty, na kterou - a jen na ni - by opravdu vzdy psali pouze klienti? :) )

                  Nepsal jsem, ze je to 100% vsechno a nic, a osobne mi ani nejaka SMSka navic az tak nevadi. (Kazdopadne odfiltrovat lze ledacos podle ruznych kriterii.) Pouze jsem se ptal, zda to neni jednodussi.

                  Pokud tedy ne, zajimalo by me (nejlepe asi od Jirky), jakou ma nebo muze mit filtrovani nevyhodu oproti pouzivani ruznych schranek pro ruzne ucely - a zda nejaka takova pripadna nevyhoda (vcetne smazani navzdory filtrum neodfiltrovanych SMSek) skutecne vyvazi "hlidani" x schranek?

                  Tomas

                  Message 8 of 12 , Oct 6, 2012
                    Aha, tak to jo. Souhlas - nelze donutit cely svet , aby mi psal nabidky
                    na praci na jednu konkretni adresu. I kdyz mam jinou adresu na diskusni
                    skupiny a jinou davam klientum, klidne mi nabidku na job muze poslat
                    nekdo z diskusni skupiny. A naopak i na pracovni mail muze chodit
                    bezcenna vetes.

                    Na druhou stranu, muj Thunderbird mi ochotne a hladce stahuje (do
                    jednoho Inboxu) vsechny tri mailove adresy, ktere jsem mu zadal - a
                    nejspis by mi jich ochotne stahoval i mnohem vic.

                    Martin

                    Message 9 of 12 , Oct 6, 2012
                      Tomasi a Martine:

                      Podle me je o hodne jednodussi davat tomu, na jehoz e-maily chci byt
                      upozornovan na mobilni zarizeni, prislusne nastavenou adresu, nez
                      nastavovat filtry. Obe metody se vsak vzajemne nevylucuji, takze neni
                      potreba resit, co je lepsi. Rozhodne neocekavam 100% ucinnost.

                      Na desktopu pouzivam na e-mail take Thunderbird a aktualne mam
                      nastavenych 16 uctu; myslim ze by jich program zvladal i stovky nebo
                      tisice. K nekterym uctum pristupuji pouze pres webove rozhrani. Na
                      beznou komunikaci vsak pouzivam ucty dva, jeden pracovni a druhy osobni.
                      Nektere ucty jsou proste "historicke", jine souvisi s nejakou
                      specifickou oblasti, kterou je vhodne oddelit atd.

                      Filtrovani prichozich zprav pouzivam minimalne. Prakticky jenom na
                      zablokovani serveru, ktere jsou zdrojem spamu a neni zadne spojeni na
                      jejich spravce...

                      Message 10 of 12 , Oct 6, 2012
                        Samozrejme, Jirko, ale ma to hacek. Vzhledem k tomu, ze mne (a velmi
                        pravdepodobne i tobe a vsem ostatním) chodi nabidky na praci i od zcela
                        neznamych lidi, neni v mych ani tvych silach davat temto lidem nejakou
                        konkretni adresu. Napisou proste na tu adresu, na kterou (na netu ci
                        jinde) narazi.

                        Otazka je, co bereme za filtrovani - zda konkretni filtry na
                        mailserveru, trideni zprav do slozek v postaku nebo trenovani spamoveho
                        filtru tamtez. Osobne bych rekl, ze idealni je kombinace vsech tri cest.

                        Sestnact uctu, to je opravdu uctyhodne cislo. To uz bych asi opravdu
                        neuhlidal.

                        Jako optimalni bych osobne videl kombinaci filtrovani a nekolika malo
                        mailovych adres, coz ostatne uz davno pouzivam. Takze asi nic objevneho,
                        ale diky za zajimavou diskusi...

                        Dobrou
                        Martin

                        Message 11 of 12 , Oct 6, 2012
                          Nocni linka:

                          Martine, ucel upozornovani na novy e-mail na mobilni telefon je asi
                          hlavne ten, abych mohl urychlit svoji reakci na novy e-mail, kdyz zrovna
                          nejsem u pocitace. Mira pravdepodobnosti ztraty zakazky od
                          _potencialniho_ zakaznika je podle me v pripade, ze o takovem e-mailu
                          vcas nevim, unosna. Jiz pri prvnim uspesnem kontaktu mohu podle uvazeni
                          pozadat o zasilani zprav na adresu, z ktere mi chodi upozorneni na mobil.

                          E-mail s upozornovanim davam i tam, odkud chodi poptavky, tedy predevsim
                          treba na ProZ.com. Nepatrim vsak k tem, kteri se ihned vrhaji odpovedet,
                          aby je nikdo nepredebehl. O zakazky, kde zalezi na vterinach v rychlosti
                          reakce, mam snizeny zajem.

                          Nejdulezitejsi je pro me upozornovani na e-maily od stavajicich
                          klicovych odberatelu. V zasade se budu opakovat, kdyz reknu, ze necekam,
                          ze budu vedet o vsem, co se sustne hned v tu chvili nebo ze se zblaznim,
                          kdyz na nejaky e-mail odpovim se zpozdenim, coz je samozrejme relativni.
                          Nejsem zavodni kun.

                          Co se tyka sestnaci uctu, tak prave to, ze jsou vsechny nastavene v
                          jednom programu, znamena, ze je nemusim "uhlidavat". Proste mi jde posta
                          do jednoho mista, akorat mohu pripadne zvazovat z jake adresy chci psat
                          novou zpravu.

                          Mozna je zajimave porovnat ruzne pristupy, ale tohle je nejspis otazka
                          uprednostnovaneho pristupu nez objektivne nejlepsiho pristupu.

                          A jdu spat...

                        • Petr
                          Message 12 of 12 , Oct 7, 2012
                            Jirko, diky, uz jsem si zalozil na Centru ucet, aktivoval mobilni e-mail na kysliku a vyzkousel - perfektni.
                            Petr