Slovak mobile phone disaster

  • Charles Stanford
    Message 1 of 1 , Sep 25, 2012
      Can anyone help me with this please.... I have posted it on Proz as well
      because I am in a bit of a mad rush and it is Slovak and not Czech so I
      thought I should maybe try it there.
      I assume (perhaps wrongly) that KE refers to Kosice but my real problem is
      "jhv".

      mala datovu kartu a vybavovala vsetko v KE a isla tam a operator si to
      vyhladal a povedal, ze kto jej to predal ked byva v dedine 14 km od kosic
      lebo mohla sufrovat len v noci a dali jej ***jhv*** co bolo este horsie a
      preto sa jej datova vratila a musela vydrzat do konca viazanosti, a ked jej
      skoncilo tak jej dali este horsie a lacnejsie, nahnevana bola
      Thanks for anything
      Charlie