Re: Novy pocitac a Linux + jazykovy software

  • Milan
    Message 1 of 3 , Aug 31, 2012
      Ahoj Jirko,

      priznal ses k odvaze experimentovat. Z prekladatelu, kteri sleduji skupiny Czechlist a Preklady se mi privatne ozval jeden prekladatel a nabidl mi pomoc, mohu mu poslat svoje pripadne dotazy.

      V Ubuntu je nove graficke rozhrani Unity (pred dvema lety byla nabizena prvni volitelna verze), ktere se lisi od predchozich grafickych rozhrani.

      V Linuxu existuji bezplatne editory pro soubory PDF, ktere obsahuji text. Prakticke zkusenosti zatim nemam. Zabyvam se momentalne existujicimi preklady dila Karla Capka do anglictiny.

      Milan