Re: [Czechlist] Fw: Nasel se fotak, podle fotky se hleda majitel

  • Jaroslav Hejzlar
    Message 1 of 6 , Aug 29 12:26 PM
      Nemyslím si, že to je hoax, a to ze dvou důvodů: v databázi hoaxů
      (http://www.hoax.cz/hoax/databaze) jsem totiž tento e-mail nenašel a navíc
      kamarád, kterému jsem to dnes taky poslal, mi obratem napsal, že na uvedené
      telefonní číslo zavolal a bylo mu řečeno, že majitele fotoaparátu se již
      podařilo díky této řetězové (re)akci skutečně najít. Přesto se omlouvám za
      zbytečný e-mail, mohlo mě to taky napadnout tam nejdřív zavolat.
      S pozdravem,
      Jarda