alpin cleaning

  • Mgr. Iveta Pecinkova - Preklady&tlumoceni
    Message 1 of 16 , Jun 29, 2012
      Zdravim,

      prekladam smlouvu tykaj�c� se hotelu a cateringu a mezi naklady je tzv.
      alpin cleaning. Smlouva je sice v italstine, ale tohle tam maj� anglicky,
      ale nepodarilo se mi najit, co by to tak asi mohlo byt. Netusi nekdo?

      Predem dekuji

      Iveta

    • James Kirchner
      Message 2 of 16 , Jun 29, 2012
        Ani mi nezni jako anglictina.

        Vygoogloval jsem nazev a vidim, ze "Alpin Cleaning SRL" je nejaka spolecnost v Rumunsku.

        Jamie

        On Jun 29, 2012, at 9:04 AM, Mgr. Iveta Pecinkova - Preklady&tlumoceni wrote:

        > Zdravim,
        >
        > prekladam smlouvu tykajici se hotelu a cateringu a mezi naklady je tzv.
        > alpin cleaning. Smlouva je sice v italstine, ale tohle tam maji anglicky,
        > ale nepodarilo se mi najit, co by to tak asi mohlo byt. Netusi nekdo?
        >

        > Predem dekuji
        >
        > Iveta

      • Ing. Jiří Klíma
        Message 3 of 16 , Jun 29, 2012
          A nesnazi se tim naznacit, ze jde o nejaky poplatek za "uklid Alp"? Turisti
          nechavaji po sobe vsude spoustu odpadku, tak to je treba nejaka forma
          "lazenskeho poplatku".

          Jirka

          Of Mgr. Iveta Pecinkova - Preklady&tlumoceni
          Sent: Friday, June 29, 2012 3:05 PM
          To: Czechlist@yahoogroups.com
          Subject: [Czechlist] alpin cleaning

[...]

          Individual Email | Traditional

          (Yahoo! ID required)

          Czechlist-digest@yahoogroups.com

          Czechlist-fullfeatured@yahoogroups.com

          http://docs.yahoo.com/info/terms/

        • Pilucha, Jiri
          Message 4 of 16 , Jun 29, 2012
            Clean up the garbage that tourists in a mountain resort leave behind? (Just joking)

            Message 5 of 16 , Jun 29, 2012
              hezky pokus:)
              jedna se o luxusni petihvezdickovy hotel v Praze.

              Message 6 of 16 , Jun 29, 2012
                ledaze by meli v atriu skalku a potrebovali ji vycistit od nedopalku, co tam
                hoste nahazeli :-)
                Alena

                Message 7 of 16 , Jun 29, 2012
                  To se ale nedalo tusit, ze jde o Prahu. No ale za ten pokus to snad stalo
                  :-)

                  Jeste bych navazal na to, co zjistil Jamie: v Rumunsku jsou taky Alpy -
                  Transylvanske. Nemuze to tedy mit neco spolecneho s tim?

                  Of Mgr. Iveta Pecinkova - Preklady&tlumoceni
                  Sent: Friday, June 29, 2012 3:28 PM
                  To: Czechlist@yahoogroups.com

                  Message 8 of 16 , Jun 29, 2012
                    Alpin je univerzalni cistici prostredek.

                    http://www.bmshop.eu/cistici-prostredek-univerzalni-500ml-alpin/

                    BR

                    M.

                    Message 9 of 16 , Jun 29, 2012
                      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Melvyn" <zehrovak@...> wrote:

                      > Alpin je univerzalni cistici prostredek.
                      >
                      > http://www.bmshop.eu/cistici-prostredek-univerzalni-500ml-alpin/

                      Akorat pro auta.

                      BR

                      Message 10 of 16 , Jun 29, 2012
                        ...o luxusni petihvezdickovy hotel v Praze....

                        To nic neznamena, prekladala jsem dokumentaci k vystavbe hotelu uprostred Brna a zhruba 3 stranky byly venovany kvalite pisku a zpusobu ukotveni stozaru na pristavisti (majitel mel "mustr" na vsechny sve hotely v celem svete a trval na prekladu cele dokumentace)

                      • James Kirchner
                        Message 11 of 16 , Jun 29, 2012
                          As I mentioned before, Alpin Cleaning is also a company.

                          Jamie

                        • wustpisk
                          Message 12 of 16 , Jun 29, 2012
                            Yes, but it is in Romania

                            Message 13 of 16 , Jun 29, 2012
                              Vestime vsichni z kristalove koule.. Iveto tohle bude na dotaz
                              klientovi - a pokud to nejde nebo neodpovi, nechal bych tak (kdyz je to
                              v ENG uprostred italskeho textu) a pripadne pripsal nejakou poznamku ze
                              neni jasne co to ma byt, ale muze byt a), b) a c), pravdepodobne neco s
                              uklidem..

                              Message 14 of 16 , Jun 29, 2012
                                It could be a franchise.

                                Jamie

                                Message 15 of 16 , Jun 29, 2012
                                  Anything is possible, but highly unlikely for a tiny massively-indebted company without a website and with 4 employees until it ceased trading two years ago.

                                  Message 16 of 16 , Jun 29, 2012
                                    jasny. slo mi spis o to, jestli nemam jen nejake mezery ve vzdelani nebo
                                    spatne negoogluju. Zjevne ne. Ale kazdopadne diky vsem za snahu.

                                    Iveta

                                    _____