Dobrý den

  • slalom249
    Message 1 of 4 , Jun 28, 2012
      Dobrý den,
      Tady Hanka Geiger - nevím co se mi tam objeví za jméno, protože jsem při registraci dala jednu starou yahoo adresu a ačkoliv jsem se snažila, tak tam asi nebude moje jméno. Možná, že mi někdo navrhne, jak se to dělá, jak se zbavit toho slalomu.

      Jsem zde relativně nová, asi tři týdny - Milan Condak mi na Proz foru nedávno navrhl Czechlist. Vím, že se zde všichni znáte už mnoho let, ale zase nechci být takovým zákulisním ‘ouškem‘, tak se představuji.

      Je hezké být v tak dobré společnosti a bez ‚KudoZ‘. Doufám že Vám nevadí že žiju v Spojených Státech, to je tam co dneska prošlo soudem 5:4 že bude (skoro) možné aby mělo víc lidí právo a peníze na zdravotní pojištění, tedy v zásadě z pokrokové země...

      Díky
      Zdraví

      Hanka
    • Kostas
      Message 2 of 4 , Jun 30, 2012
        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "slalom249" <hgeige@...> wrote:

        > Je hezké být v tak dobré spoleènosti a bez ‚KudoZ`. Doufám že Vám nevadí že žiju v Spojených Státech, to je tam co dneska prošlo soudem 5:4 že bude (skoro) možné aby mìlo víc lidí právo a peníze na zdravotní pojištìní, tedy v zásadì z pokrokové zemì...

        To je skutecne zajimave. Mohla bys nam k tomuto tematu jeste neco napsat?

        K.
      • Milan
        Message 3 of 4 , Jul 1, 2012
          Kostasi,

          jednim z bodu Obamova volebniho programu bylo zavedeni zdravotniho pojisteni, jake obvykle v Evrope. Cesky tisk a vsechny informacni weby prubezne o vyvoji informovaly. Napriklad tady je nekolik odkazu na E15:

          <http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/zdravotni-reforma-usa-dostala-u-soudu-zelenou-777222#utm_medium=selfpromo&utm_source=newsletter&utm_campaign=ekomail

          <http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/svet-zdravotniho-pojisteni-v-usa-se-meni-771124

          <http://zpravy.e15.cz/zahranicni/udalosti/soudni-boj-o-zdravotni-reformu-v-usa-zacina-755097

          <http://zdravi.e15.cz/denni-zpravy/ze-zahranici/obama-vyhral-dilci-spor-o-ustavnost-reformy-zdravotnictvi-462199?seo_name=zdravotnicke-noviny

          <http://zdravi.e15.cz/denni-zpravy/ze-zahranici/nejvyssi-soud-usa-skoncil-slyseni-o-obamove-zdravotni-reforme-464068

          Milan

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Kostas" <kzgafas@...> wrote:

> [...]
          >
          > To je skutecne zajimave. Mohla bys nam k tomuto tematu jeste neco napsat?

        • Liz
          Message 4 of 4 , Jul 3, 2012
            Welcome to the list, Hanka! We "know" each other from Kudoz, too, and I think you'll find this format will suit you better and I'll look forward to your input :)

            There is a way to change how your name appears - you'll need to log on to Yahoo mail and go to the "Hi, <your name>" in the top left corner. Click on your "account" and you'll be able to edit your profile information from there.

            Yes, the health care thing is interesting, but I have to admit I haven't been following it much - I like my Czech health care :)

            Cheers

            Liz Spacilova