Letiste Vaclava Havla pokracuje

  • Petr
    Message 1 of 10 , Jun 13, 2012
      Tak poslední (definitivni?) verze zni:
      Vaclav Havel Airport Prague.
      Porad nevim, jestli se uz konecne trefili do idiomaticke anglictiny.
      Petr A.
    • wustpisk
      Message 2 of 10 , Jun 13, 2012
        Mno - neni to podle vzoru napr. Liverpool John Lennon Airport, ale moc se s tim netrapim ...

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Petr" <padamek@...> wrote:

        > Tak poslední (definitivni?) verze zni:
        > Vaclav Havel Airport Prague.
        > Porad nevim, jestli se uz konecne trefili do idiomaticke anglictiny.
        > Petr A.

      • Valerie Talacko
        Message 3 of 10 , Jun 13, 2012
          To uz jde, vlastne nejlepsi reseni.

          Valerie

          On Wed, 2012-06-13 at 10:28 +0000, "Petr" wrote:
          > Tak posledni (definitivni?) verze zni:
          > Vaclav Havel Airport Prague.
          > Porad nevim, jestli se uz konecne trefili do idiomaticke anglictiny.
          > Petr A.

        • Melvyn
          Message 4 of 10 , Jun 13, 2012
            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "wustpisk" <gerry.vickers@...> wrote:

            > Mno - neni to podle vzoru napr. Liverpool John Lennon Airport,

            Anebo Paris-Charles de Gaulle Airport.

            Mou preferenci je: Vaclav Havel Airport, Prague

            ...tak si musim opatrit sprej.

            BR

            M.
          • Kostas
            Message 5 of 10 , Jun 13, 2012
              No ja ten nazev stejne nikdy pouzivat nebudu a stejne asi tak spousta lidi. Ale to asi bude jine spouste lidi jedno.

              K.

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Melvyn" <zehrovak@...> wrote:

              > Anebo Paris-Charles de Gaulle Airport.
              >
              > Mou preferenci je: Vaclav Havel Airport, Prague
              >
              > ...tak si musim opatrit sprej.
              >
              > BR
              >
              > M.

            • Milan
              Message 6 of 10 , Jun 13, 2012
                Zamerna zmena nazvu letiste v Gdansku na "Gdansk TW Bolek Airport", oficialni nazev je "Gdansk Lech Walesa Airport".

                Fotografie a clanek v polstine.

                http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/posel-pis-szydzi-z-lecha-walesy-gdansk-tw-bolek-ai,1,5153179,wiadomosc.html

                Milan
              • Kostas
                Message 7 of 10 , Jun 13, 2012
                  Muzes vysvetlit pointu? Nejak tomu nerozumim.

                  K.

                  --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Milan" <Milan.Condak@...> wrote:

                  > Zamerna zmena nazvu letiste v Gdansku na "Gdansk TW Bolek Airport", oficialni nazev je "Gdansk Lech Walesa Airport".

> [...]
                • Milan
                  Message 8 of 10 , Jun 14, 2012
                    Kostasovi jsem poslal odpoved na jeho email privatne.
                    Text a diskuze obsahuje hodne narazek na polskou historii.

                    Milan

                    --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Kostas" <kzgafas@...> wrote:

                    > Muzes vysvetlit pointu? Nejak tomu nerozumim.
                    >
                    > K.
                  • Kostas
                    Message 9 of 10 , Jun 15, 2012
                      Skoda ze se v cestine ani v anglictine neprechyluje "b" a "v" jako v rade jinych jazyku. Zkratka VH by se potom dala pouzit jako "vomving humanitarian". Sedlo by to i k tomu letisti.:-)

                      Message 10 of 10 , Jun 15, 2012
                        A pro�? My ostatn� to v�d�t nem�me?�

                        sarka

                        --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> ,