Re: spuštìní výuky

  • gabra2002
    Message 1 of 9 , Jun 8, 2012
      Kontext skoro zadny, vyraz neni ve vete - jde o název casoveho obdobi v grafu.

      Spusteni vyuky - odpovida casove ose xx brezen az xx kveten (tj. v tomto obdobi byly postupne uvadeny v provoz moduly programu)

      Program je deleny na Blocks-Modules-Themes a jako celek nemá žádný název, jednou se na nej odkazuje jako na e-learning, podruhe jako vyuka prostrednictvim ICT atd.

      :-(

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Melvyn" <zehrovak@...> wrote:

      > Asi bych to preformuloval takhle:
      >
      > Classes start Oct 1
      > Course begins Oct 1
      >
      > Apod.
      >
      > Dejte nam kontext a muzu asi upresnit.
      >
      > S pozdravem,
      >
      > M.

    • James Kirchner
      Message 2 of 9 , Jun 8, 2012
        If it's in that kind of schedule, it might be appropriate to word the entry as "Training launches" or "Launch of training".

        Jamie

      • zora.jackman
        Message 3 of 9 , Jun 9, 2012
          I use virtual learning environment for teaching and we use terms like module availability; module visible / available from; display after, display until; module will appear after; or even just start date.

          ZORA

        • wustpisk
          Message 4 of 9 , Jun 9, 2012
            I agree - cut all the crap - start date.

          • gabra2002
            Message 5 of 9 , Jun 15, 2012
              Díky za pomoc, jeden z vyrazu jsem pouzila.
              :-)
              Gabina