Re: [Czechlist] spusteni vyuky

  • James Kirchner
    Message 1 of 9 , Jun 8, 2012
      Launch the tutorial.

      Jamie

      On Jun 8, 2012, at 7:10 AM, gabra2002 wrote:

      > e s hackem v predmetu zpravy Yahoo vymazalo... hm

    • Melvyn
      Message 2 of 9 , Jun 8, 2012
        Asi bych to preformuloval takhle:

        Classes start Oct 1
        Course begins Oct 1

        Apod.

        Dejte nam kontext a muzu asi upresnit.

        S pozdravem,

> [...]

        > Nenapadá mì nic, co by mi znelo prirozene.

      • gabra2002
        Message 3 of 9 , Jun 8, 2012
          Kontext skoro zadny, vyraz neni ve vete - jde o název casoveho obdobi v grafu.

          Spusteni vyuky - odpovida casove ose xx brezen az xx kveten (tj. v tomto obdobi byly postupne uvadeny v provoz moduly programu)

          Program je deleny na Blocks-Modules-Themes a jako celek nemá žádný název, jednou se na nej odkazuje jako na e-learning, podruhe jako vyuka prostrednictvim ICT atd.

          :-(

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Melvyn" <zehrovak@...> wrote:

          > Asi bych to preformuloval takhle:

> [...]
        • James Kirchner
          Message 4 of 9 , Jun 8, 2012
            If it's in that kind of schedule, it might be appropriate to word the entry as "Training launches" or "Launch of training".

            Jamie

          • zora.jackman
            Message 5 of 9 , Jun 9, 2012
              I use virtual learning environment for teaching and we use terms like module availability; module visible / available from; display after, display until; module will appear after; or even just start date.

              ZORA

            • wustpisk
              Message 6 of 9 , Jun 9, 2012
                I agree - cut all the crap - start date.

              • gabra2002
                Message 7 of 9 , Jun 15, 2012
                  Díky za pomoc, jeden z vyrazu jsem pouzila.
                  :-)
                  Gabina