Google Translate a SDLXLIFF

  • Pavel
    Message 1 of 1 , May 31, 2012
      Tak jsem si otevrel SDLXLIFF soubor v Notepadu a ejhle, je tam skutecne udaj o tom, v jake TM se segment vyskytoval:

      origin-system="Anglicko_ceska"

      Takze by podle me melo stacit hromadne nahradit "origin-system="Google Translate" nazvem jine prekladove pameti a je po problemu.

      Jeste ze to nikoho z mych zakazniku nezajima, ale na druhou stranu clovek nikdy nevi...

      Hezky vecer
      Pavel
      zivy prekladatel