Ako sa sud zbavuje povinnosti platit za preklady

  • Mgr. Pavlina Vrabcova
    Message 1 of 1 , May 30, 2012
      Dobry den kolegyne a kolegovia,
      este v marci som urobila pre okresny sud nejake preklady. Sud ma riadne ustanovil a ulozil mi povinnost vykonat preklady. Tieto som riadne a vcas vyhotovila a osobne podala na okresny sud. Teraz mi prislo uznesenie, ze mi sud priznava vyuctovanu odmenu (co je zatial v poriadku), ALE zaroven uklada opravnenemu, aby po pravoplatnosti tohto uznesenia vyplatil ustanovenemu prekladatelovi vyuctovanu sumu.

      Tak sud ma ustanovil, vec mu bola odovzdana, ale platit ma niekto uplne iny. Ba co viac, dotocny opravneny sa domaha vyzivneho, takze velmi pochybujem, ze bude platit za nejake preklady, ktore osobne nezadal. Cele to vzniklo na zaklade toho, ze opravneny nebol oslobodeny od sudnych poplatkov, lebo by to neohrozilo jeho zivobytie. Preco si sud nezaratal trovy konania do sudnych poplatkov????

      Stretli ste sa s tym uz niekto? Pisali ste odvolanie? Prosim o akukolvek pripomienku ci napad na odvolanie, to urcite napisem.

      Dakujem.
      Prajem pekny den.
      Pavlina

      S pozdravom