Re: [Czechlist] Studio - dotaz

    Message 1 of 7 , May 29, 2012
      Pokud ti klient poslal sdlxliff, lze ho (obbvykle) vycistit tou cestou,
      kterou jsi zkousela. Ale je to jako v tom vtipu o sovetske udernici, co
      cely zivot kradla ve fabrice soucastky na sici stroje, ale at doma
      montovali, jak montovali, porad z toho vychazely kulomety. Pokud byl
      vstupni soubor ve formatu idml, po vycisteni vznikne - kupodivu :-)
      soubor idml. Doc z nej neudelas (nevim, jak jsi prisla na to, ze ho
      udelat mas). I idml je vycisteny soubor, i kdyz tak mozna nevypada...

      Martin