Vytvoreni glosare pro Wordfast a slovniku pro OmegaT

  • Milan
    Message 1 of 1 , Apr 8, 2012
      Vesele velikonoce,

      Udelal jsem novou prezentaci o pouziti bezplatneho programu Lexterm. Je to reakce na dotaz svedskeho prekladatele na ProZ.com.

      1. Lexterm lze pouzit na extrahovani jednoslovne a viceslovni terminologie z jednojazycneho textu - to umi take cela rada jinych nastroju, napriklad i PlusTools.

      2. Krome toho lze extrahovat jednoslovnou a viceslovni terminologii z dvojjazycneho textu (korpusu, bitextu).

      http://www.condak.net/cat_other/omegat/2012-04-07/cs/00.html

      Tema zacina vytvorenim glosare pro Wordfast a slovniku pro OmegaT.

      Milan