[Czechlist] Re: Smlouva o dilo

  • Kostas
    Message 1 of 25 , Apr 2 12:38 PM
      No ta moje otazka byla ta, jaky je rozdil mezi smlouvou o dilo a beznou objednavkou. Konkretneji: kdyz mi klient posle misto objednavky smlouvu o dilo, zda pro mne z toho plynou nejake dalsi povinnosti ve srovnani s objednavkou.

      K.

      Message 2 of 25 , Apr 2 1:03 PM
        Asi jo, mel bys splnit to, co je v te smlouve...

        Message 3 of 25 , Apr 2 1:21 PM
          Diky za radu:-) Co je v bezne objednavce taky musim splnit. Spise mi slo o neco takoveho, jako ze se smlouvy o dilo treba plati dan zadavatel nebo neco na ten zpusob. No nechme to byt. Zeptam se sve danove poradkyne. Ale urcite dekuji vsem za jejich prispevky.

          K.

          Message 4 of 25 , Apr 2 8:11 PM
            Kostasi, tak si tu smlouvu přečti, ve smlouvě jsou uvedeny tvá práva a povinnosti stejně tak jako druhé strany. Já furt nevím, co za tím hledáš?

            Message 5 of 25 , Apr 2 8:40 PM
              U smlouvy o dílo normálně fakturuješ a platíš z toho daň z příjmu a DPH ty. Dokonce na to musíš mít i živnosťák, firmy většinou vyžadují jeho kopii.

              --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> , "Matej Klimes" <mklimes@...> wrote:

              > Asi jo, mel bys splnit to, co je v te smlouve...

            • Liz
              Message 6 of 25 , Apr 2 10:46 PM
                Dobre rano,

                primo zkusenosti ne, ale jedna kolegyne upozorni, ze se sice tvari jako americka
                spolecnost, ale podle IP adresy jsou ve skutecnosti v Moldavsku.

                - Liz

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, Sabina Králová <saba-k@...> wrote:

                > Ahoj,
                >
                > nemate prosim nekdo zkusenosti s agenturou Travod? Obratili se na mne se
                > zadosti o urgentni preklad. Na ProZ maji celkem slusne hodnoceni, ale jejich
                > e-mail na mne nejlepsi dojem neudelal.
                > Diky
                > Sabina

              • James Kirchner
                Message 7 of 25 , Apr 2 11:06 PM
                  In the rare cases when I've seen them name rates, they've been comically low (for us in the US).

                  Secondly, I never trust an agency whose e-mails are written in such bad English. Mistakes can be expected from time to time when the project managers or whoever are non-native speakers, but with good agencies they're usually typical Euro-English mistakes, like, "I need you to finish this project until Tuesday." If the English is really mangled, like in the Travod e-mails I get, I assume it's not a serious agency.

                  I am also suspicious of agencies who contact me directly through the ProZ.com website. Those usually turn out not to be serious offers, and they're often quite shady. I know that some of my good clients must have found me on ProZ, but they wrote me from their own e-mail accounts.

                  Those criteria are not foolproof, but I find they keep me out of trouble. I have other criteria that are quite politically incorrect, and which I won't mention here.

                  Jamie

                  Message 8 of 25 , Apr 3 4:14 AM
                    Liz a Jamie, diky za informace. Pote, co jsem jim napsala, ze bych chtela
                    text prekladu videt, mi uz neodepsali a jsem rada.
                    Sabina

                  • Sabina Králová
                    Message 9 of 25 , Apr 4 2:07 AM
                      Dobry den,

                      prekladam text o stimulacnich srdecnich elektrodach a narazila jsem na
                      termin "central coil condutor".

                      The cable conductors are connected to the pacing ring electrode of the lead,
                      whereas a central coil conductor is connected to the pacing tip.

                      Netusim, jak to prelozit a nedari se mi to ani najit. Civkovy vodic jsem na
                      netu nenasla. Jedine, co tam je, je kruhovy vodic, ale nejsem si jista, ze
                      to je totez. Diky za radu.
                      Sabina

                    • Mihail Mihaylov
                      Message 10 of 25 , Apr 4 3:29 AM
                        Hi Sabina,

                        You can see similar design here:
                        http://www.medtronic.com/for-healthcare-professionals/products-therapies/cardiac-rhythm/implantable-cardioverter-defibrillators-icds/icd-defibrillation-leads/index.htm

                        and the respective terms here:
                        http://rytmus-srdce.cz/wp-content/uploads/Zda-jsou-p%C5%99%C3%ADstroje-limitac%C3%AD.pdf

                        HTH,

                        Mihail

[...]

                      • Vlastimila Palíková
                        Message 11 of 25 , Apr 4 4:13 AM
                          Vodic se spiralou. nebo vodic s koncovou spiralou V.

                          _____

                          Message 12 of 25 , Apr 4 4:22 AM
                            Thanks, Mihail!

                            Sabina

                            Message 13 of 25 , Apr 10 4:59 AM
                              Diky Sarko,

                              uz jsem si rikal, jestli bych nemel mit strach, ze delam neco spatne. Taky by me totiz ani nenapadlo se tim zabyvat :-)

                              P.