Re: [Czechlist] zalomeni slova s pomlckou

  • James Kirchner
    Message 1 of 4 , Apr 2, 2012
      Control + Shift + Hyphen
      http://office.microsoft.com/en-us/word-help/use-nonbreaking-spaces-and-nonbreaking-hyphens-in-word-HA001044897.aspx

      Jamie

      Message 2 of 4 , Apr 2, 2012
        V mem pocestenem Wordu 2007 je v seznamu specialnich znaku v dialogy
        Symboly, ktery vyskoci pres odkaz Dalsi odkazy v okne pod tlacitkem
        Symbol uplne vpravo na pasu karet Vlozeni uvedeno, ze "pevna pomlcka" se
        vklada kombinaci "CTRL+SHIFT+_" (CTRL+SHIFT+PODTRZITKO [UNDERSCORE]).
        Funguje mi to jenom, kdyz mam prepnuto na ceskou klavesnici...

        Message 3 of 4 , Apr 2, 2012
          Upreseneni (oprava): podtrzitko a pomlcka (rozdelovnik) jsou na stejne
          klavese. Kdyz prepnu na klavesnici pro anglictinu, pevnou mezeru dostanu
          v ceskem Wordu s klavesou, ktera je pro podtrzitko a pomlcku v cestine
          (otaznik a lomitko v anglictine), takze stale stejna klavesa bez ohledu
          na prepnuti klavesnice. Ja normalne pisu pomlcku pres ciselne pole, ale
          tam to nefunguje. Mozna proto je v kombinaci klaves uvedeno podtrzitko,
          nikoliv pomlcka...