zalomeni slova s pomlckou

  • Tomas Mosler
    Message 1 of 4 , Apr 2, 2012
      Dobry vecer,

      nevedel byste nekdo, zda a jak lze ve Wordu zalomit slovo, ktere se kvuli pomlcce rozdeli na konci radku na dve casti?

      Priklad:
      ... napsat e-
      mail...

      Chtel bych:
      ... napsat
      e-mail...

      (Mam na mysli text se souvislymi vetami, kdyby slo jen o tento sloupecek, tak tam dam Enter.)

      Diky za tipy,
      Tomas
    • James Kirchner
      Message 2 of 4 , Apr 2, 2012
        Control + Shift + Hyphen
        http://office.microsoft.com/en-us/word-help/use-nonbreaking-spaces-and-nonbreaking-hyphens-in-word-HA001044897.aspx

        Jamie

        Message 3 of 4 , Apr 2, 2012
          V mem pocestenem Wordu 2007 je v seznamu specialnich znaku v dialogy
          Symboly, ktery vyskoci pres odkaz Dalsi odkazy v okne pod tlacitkem
          Symbol uplne vpravo na pasu karet Vlozeni uvedeno, ze "pevna pomlcka" se
          vklada kombinaci "CTRL+SHIFT+_" (CTRL+SHIFT+PODTRZITKO [UNDERSCORE]).
          Funguje mi to jenom, kdyz mam prepnuto na ceskou klavesnici...

          Message 4 of 4 , Apr 2, 2012
            Upreseneni (oprava): podtrzitko a pomlcka (rozdelovnik) jsou na stejne
            klavese. Kdyz prepnu na klavesnici pro anglictinu, pevnou mezeru dostanu
            v ceskem Wordu s klavesou, ktera je pro podtrzitko a pomlcku v cestine
            (otaznik a lomitko v anglictine), takze stale stejna klavesa bez ohledu
            na prepnuti klavesnice. Ja normalne pisu pomlcku pres ciselne pole, ale
            tam to nefunguje. Mozna proto je v kombinaci klaves uvedeno podtrzitko,
            nikoliv pomlcka...