RE: Re[2]: [Czechlist] Re: Smlouva o dilo

  • Pilucha, Jiri
    Message 1 of 25 , Apr 2, 2012
      Mateji to je asi pravda, touto cestou mohou najmout nekoho bez ZL... Mne v prvni rade neni uplne jasna ta pocatecni Kostasova otazka, “zda to predstavuje nejaka dalsi specifika, ktera je treba dodrzet”... aby bylo mozno odpovedet, je nutno si precist, co je v te smlouve, ne?
      Jirka

      Message 2 of 25 , Apr 2, 2012
        Ahoj,

        nemate prosim nekdo zkusenosti s agenturou Travod? Obratili se na mne se
        zadosti o urgentni preklad. Na ProZ maji celkem slusne hodnoceni, ale jejich
        e-mail na mne nejlepsi dojem neudelal.
        Diky
        Sabina

      • Kostas
        Message 3 of 25 , Apr 2, 2012
          No ta moje otazka byla ta, jaky je rozdil mezi smlouvou o dilo a beznou objednavkou. Konkretneji: kdyz mi klient posle misto objednavky smlouvu o dilo, zda pro mne z toho plynou nejake dalsi povinnosti ve srovnani s objednavkou.

          K.

          Message 4 of 25 , Apr 2, 2012
            Asi jo, mel bys splnit to, co je v te smlouve...

            Message 5 of 25 , Apr 2, 2012
              Diky za radu:-) Co je v bezne objednavce taky musim splnit. Spise mi slo o neco takoveho, jako ze se smlouvy o dilo treba plati dan zadavatel nebo neco na ten zpusob. No nechme to byt. Zeptam se sve danove poradkyne. Ale urcite dekuji vsem za jejich prispevky.

              K.

              Message 6 of 25 , Apr 2, 2012
                Kostasi, tak si tu smlouvu přečti, ve smlouvě jsou uvedeny tvá práva a povinnosti stejně tak jako druhé strany. Já furt nevím, co za tím hledáš?

                Message 7 of 25 , Apr 2, 2012
                  U smlouvy o dílo normálně fakturuješ a platíš z toho daň z příjmu a DPH ty. Dokonce na to musíš mít i živnosťák, firmy většinou vyžadují jeho kopii.

                  --- In Czechlist@yahoogroups.com <mailto:Czechlist%40yahoogroups.com> , "Matej Klimes" <mklimes@...> wrote:

                  > Asi jo, mel bys splnit to, co je v te smlouve...

                • Liz
                  Message 8 of 25 , Apr 2, 2012
                    Dobre rano,

                    primo zkusenosti ne, ale jedna kolegyne upozorni, ze se sice tvari jako americka
                    spolecnost, ale podle IP adresy jsou ve skutecnosti v Moldavsku.

                    - Liz

                    --- In Czechlist@yahoogroups.com, Sabina Králová <saba-k@...> wrote:

> [...]
                    > zadosti o urgentni preklad. Na ProZ maji celkem slusne hodnoceni, ale jejich

                  • James Kirchner
                    Message 9 of 25 , Apr 2, 2012
                      In the rare cases when I've seen them name rates, they've been comically low (for us in the US).

                      Secondly, I never trust an agency whose e-mails are written in such bad English. Mistakes can be expected from time to time when the project managers or whoever are non-native speakers, but with good agencies they're usually typical Euro-English mistakes, like, "I need you to finish this project until Tuesday." If the English is really mangled, like in the Travod e-mails I get, I assume it's not a serious agency.

                      I am also suspicious of agencies who contact me directly through the ProZ.com website. Those usually turn out not to be serious offers, and they're often quite shady. I know that some of my good clients must have found me on ProZ, but they wrote me from their own e-mail accounts.

                      Those criteria are not foolproof, but I find they keep me out of trouble. I have other criteria that are quite politically incorrect, and which I won't mention here.

                      Jamie

                      Message 10 of 25 , Apr 3, 2012
                        Liz a Jamie, diky za informace. Pote, co jsem jim napsala, ze bych chtela
                        text prekladu videt, mi uz neodepsali a jsem rada.
                        Sabina

                      • Sabina Králová
                        Message 11 of 25 , Apr 4, 2012
                          Dobry den,

                          prekladam text o stimulacnich srdecnich elektrodach a narazila jsem na
                          termin "central coil condutor".

                          The cable conductors are connected to the pacing ring electrode of the lead,
                          whereas a central coil conductor is connected to the pacing tip.

                          Netusim, jak to prelozit a nedari se mi to ani najit. Civkovy vodic jsem na
                          netu nenasla. Jedine, co tam je, je kruhovy vodic, ale nejsem si jista, ze
                          to je totez. Diky za radu.
                          Sabina

                        • Mihail Mihaylov
                          Message 12 of 25 , Apr 4, 2012
                            Hi Sabina,

                            You can see similar design here:
                            http://www.medtronic.com/for-healthcare-professionals/products-therapies/cardiac-rhythm/implantable-cardioverter-defibrillators-icds/icd-defibrillation-leads/index.htm

                            and the respective terms here:
                            http://rytmus-srdce.cz/wp-content/uploads/Zda-jsou-p%C5%99%C3%ADstroje-limitac%C3%AD.pdf

                            HTH,

                            Mihail

[...]

                          • Vlastimila Palíková
                            Message 13 of 25 , Apr 4, 2012
                              Vodic se spiralou. nebo vodic s koncovou spiralou V.

                              _____

                              Message 14 of 25 , Apr 4, 2012
                                Thanks, Mihail!

                                Sabina

                                Message 15 of 25 , Apr 10, 2012
                                  Diky Sarko,

                                  uz jsem si rikal, jestli bych nemel mit strach, ze delam neco spatne. Taky by me totiz ani nenapadlo se tim zabyvat :-)

                                  P.