Re: [Czechlist] Re: INFO: Program ke "cteni" PDF zdarma

    Message 1 of 6 , Apr 2, 2012
      V diskusi pod clankem rikaji neco o tom, ze bezplatnost blbne na Win 7
      64 bit, mozna je to tvuj pripad? Priznam se, ze jsem to osobne
      nezkousel, ale jukni do readme, treba tam budou nejake pokyny navic...

      Pokud ne, doporucuju se mrknout do diskuse pod clankem nekdy k veceru,
      nekdy tam vyrobce programu stiznosti resi...

      M.

    • Kostas
      Message 2 of 6 , Apr 2, 2012
        Minuly tyden jsem upgradoval na posledni verzi FineReader 11 a musim rict, ze v porovnani se starsi verzi je proste lepsi (porovnano na stejnem souboru PDF s tabulkama). Spise by me zajimalo, jestli ma nekdo zkusenost s porovnanim FineReaderu a toho druheho Omni...?