Smlouva o dílo

  • Kostas
    Message 1 of 2 , Apr 2, 2012
      Jeden klient mi misto bezne objednavky poslal "smlouvu o dilo". Nevite nekdo zda s tim mohu nakladat jako s obycejnou objednavkou nebo zda to predstavuje oproti bezne objednavce nejaka dalsi specifika, ktera je treba dodrzet?

      Diky,

      K.
    • zuzana.slanska
      Message 2 of 2 , Apr 2, 2012
        Pri kontrole COI mi pracovnice COI rekly, ze stale pracuji na smlouvu o
        dilo. Docela me to prekvapilo, ale takto mi to bylo receno.

        Zuzana