Re: [Czechlist] INFO: Program ke "cteni" PDF zdarma

    Message 1 of 6 , Apr 2, 2012
      Zdar:

      V navaznosti na Tomase: mne to nejak behem instalace (asi az na konci)
      ukazalo kod, kterym se aplikace skutecne dala pri spusteni odblokovat
      jako zakoupena.

      Zkusil jsem pdf s pomerne slozitym rozlozenim (katalog s grafikou) a
      vysledkem byl neformatovy text, v tomto pripade hojne prolozeny
      nesmysly, ktere tam zrejme zanesla ta grafika obsahujici i text.

      Zase jsem to odinstaloval...

      Message 2 of 6 , Apr 2, 2012
        V diskusi pod clankem rikaji neco o tom, ze bezplatnost blbne na Win 7
        64 bit, mozna je to tvuj pripad? Priznam se, ze jsem to osobne
        nezkousel, ale jukni do readme, treba tam budou nejake pokyny navic...

        Pokud ne, doporucuju se mrknout do diskuse pod clankem nekdy k veceru,
        nekdy tam vyrobce programu stiznosti resi...

        M.

      • Vesely Petr
        Message 3 of 6 , Apr 2, 2012
          Taky si s tim hraju a podarilo se mi to zaregistrovat, viz Jirka, ale neni to zadna slava, zkusil jsem prevest jednu stranku jednoducheho ceskeho textu bez formatovani, v nabidce chybi cestina, kdyz jsem vybral other languages, tak mi to chrousta doted uz asi deset minut, kdyz jsem vybral jako jazyk english, tak to slo rychle, ale ceske znaky s diakritikou (logicky) nezvladl a vysledek tudiz bida.
          Asi to taky odinstaluju :)

          Petr

          Message 4 of 6 , Apr 2, 2012
            Minuly tyden jsem upgradoval na posledni verzi FineReader 11 a musim rict, ze v porovnani se starsi verzi je proste lepsi (porovnano na stejnem souboru PDF s tabulkama). Spise by me zajimalo, jestli ma nekdo zkusenost s porovnanim FineReaderu a toho druheho Omni...?