INFO: Program ke "cteni" PDF zdarma

    Message 1 of 6 , Apr 2, 2012
      Ahoj,

      pokud nekdo dostavate casto dokumenty naskenovane do formatu PDF, mozna
      se vam bude hodit program typu OCR, ktery je dnes zdarma a legalne k
      mani na adrese http://www.giveawayoftheday.com/ . (Pro mene znale:
      dokaze prevest text naskenovany jako obrazek na text v MS Word.)
      Asi nebude tak kvalitni jako FineReader, ale zas pravda nestoji pet tisic.

      Jediny hacek - nutno stahnout, nainstalovat a zaregistrovat do zitra,
      deviti hodin rano ceskeho casu, a zustava zdarma, dokud ho nebudete
      muset preinstalovat nebo nebudete chtit novejsi verzi. (Na druhou
      stranu, nabidka nekterych programu se na tom serveru opakuje, takze
      mozna ho casem nabidnou znova ve vyssi verzi.)

      Uspesne stahovani!
      Martin
    • Tomas Mosler
      Message 2 of 6 , Apr 2, 2012
        Ahoj,

        sel jsem se na to podivat, ale kdyz v programu kliknu na About / Register, tak me to dovede sem:

        http://www.pdfocr.net/register.html
        - ne zadarmo, ale se slevou 10 dolaru.

        Tomas

        Message 3 of 6 , Apr 2, 2012
          Zdar:

          V navaznosti na Tomase: mne to nejak behem instalace (asi az na konci)
          ukazalo kod, kterym se aplikace skutecne dala pri spusteni odblokovat
          jako zakoupena.

          Zkusil jsem pdf s pomerne slozitym rozlozenim (katalog s grafikou) a
          vysledkem byl neformatovy text, v tomto pripade hojne prolozeny
          nesmysly, ktere tam zrejme zanesla ta grafika obsahujici i text.

          Zase jsem to odinstaloval...

          Message 4 of 6 , Apr 2, 2012
            V diskusi pod clankem rikaji neco o tom, ze bezplatnost blbne na Win 7
            64 bit, mozna je to tvuj pripad? Priznam se, ze jsem to osobne
            nezkousel, ale jukni do readme, treba tam budou nejake pokyny navic...

            Pokud ne, doporucuju se mrknout do diskuse pod clankem nekdy k veceru,
            nekdy tam vyrobce programu stiznosti resi...

            M.

          • Vesely Petr
            Message 5 of 6 , Apr 2, 2012
              Taky si s tim hraju a podarilo se mi to zaregistrovat, viz Jirka, ale neni to zadna slava, zkusil jsem prevest jednu stranku jednoducheho ceskeho textu bez formatovani, v nabidce chybi cestina, kdyz jsem vybral other languages, tak mi to chrousta doted uz asi deset minut, kdyz jsem vybral jako jazyk english, tak to slo rychle, ale ceske znaky s diakritikou (logicky) nezvladl a vysledek tudiz bida.
              Asi to taky odinstaluju :)

              Petr

              Message 6 of 6 , Apr 2, 2012
                Minuly tyden jsem upgradoval na posledni verzi FineReader 11 a musim rict, ze v porovnani se starsi verzi je proste lepsi (porovnano na stejnem souboru PDF s tabulkama). Spise by me zajimalo, jestli ma nekdo zkusenost s porovnanim FineReaderu a toho druheho Omni...?