Re: [Czechlist] (no subject)

    Message 1 of 9 , Mar 13, 2012
      On Mar 13, 2012, at 3:30 AM, czechlist-bounces@... wrote:

      > TAP - nemuze to byt stepovani - tanec? Nepovinny kurz?

      It can't be tap dancing. American high schools don't have tap dancing classes.

      > LIFETIME SP = LIFETIME SPORTS? viz
      > http://lifetime-spfit-f.timberline-hs.schoolfusion.us/modules/groups/integrated_home.phtml?gid=239845&sessionid=6159b66096b876b437d74232e5b0369a

      That's what it is.

      > PRE-CALC PRECALCULUS = ALGEBRA

      It doesn't mean algebra. I took algebra, but I didn't take precalculus. Precalculus comes after algebra.

    • Pilucha, Jiri
      Message 2 of 9 , Mar 13, 2012
        Analyza uz je calculus.
        Na matfyzu nam dala zabrat.
        Zaklady analyzy take. Kdyz uz, tak by jeste jakz takz slo "Uvod do analyzy"

        Jirka

        Message 3 of 9 , Mar 13, 2012
          No jo, ale jak ten pre-calc rozumne nazvat? Kdyz se to snazim vygooglit,
          tak je to takovy mix, a kazda skola tam cpe neco trochu jineho...
          rozhodne je tam pokrocilejsi algebra (polynomy), rovnice, nekde do toho
          cpou i funkce, logaritmy, atd...

          Pepa