Sophia, jazykové služby s.r.o.

  • Foren - Helga
    Message 1 of 4 , Mar 9, 2012
      Zdravim ve spolku,

      mate prosim nekdo zkusenosti s tuto agenturu?

      Dobre? Spatne?

      Ozvali se mi, a nevim jak si stoji na trh (na BlueBoard jsem je nenasla).

      Predem moc dekuji!
      Helga
      Message 2 of 4 , Mar 9, 2012
        Plati spolehlive, ale sazby za preklady maji tusim hodne nizke (o tom
        svedci i fakt, ze parkrat vyhrali tendr EU), a na tlumoceni mi taky
        volaji, az kdyz vycerpaji levnejsi moznosti...

        Martin

      • Vedral Jiri
        Message 3 of 4 , Mar 9, 2012
          pokud je to ta agentura z Budejovic. tak jen dobre.
          Navrhli slusne ceny a zaplatili hned
          JV
          > Od: Foren - Helga <listen@...>
          > Předmět: [Preklady] Sophia, jazykové služby s.r.o.
          > Datum: 09.3.2012 09:27:59
          > Zdravim ve spolku,
          >
          > mate prosim nekdo zkusenosti s tuto agenturu?
          >
          > Dobre? Spatne?
          >
          > Ozvali se mi, a nevim jak si stoji na trh (na BlueBoard jsem je nenasla).
          >
          > Predem moc dekuji!
          > Helga

        • Foren - Helga
          Message 4 of 4 , Mar 9, 2012
            Lidicky, jste skveli :-)
            Necekala jsem tak rychle odpovedi!
            Tak to s nimi zkusim. Uvidime, jakou cenu mi nabidnou.
            Uzijte si hezky vikend!
            Helga