OT Skoleni ucetniho programu OZO 2012

  • Milan Čondák
    Message 1 of 1 , Jan 27, 2012
      Vazeni kolegove,

      Nekomu z vas nemusi stacit vest evidenci prijmu v Exelu nebo papirovem
      pokladnim deniku.
      Ja osobne jsem zacal podnikat jako ucetni firma a tak jsem si nasel v roce
      1991, ktery se tehdy jmenoval jako jeho liberecky autor Ozogan.
      Ucetni modul je volitelny, bud podvojne ucetnictvi nebo danova evidence. Mel
      jsem zakazniky jak fyzicke osoby, tak ruzne typy právnických osob..

      Program nema modul mzdy, ma ale modul DPH a standardni databáze jako
      adresar, zakazky, posta, zavazky, pohledavky.
      Fakturu je mozno tisknout cesky (pro zalozeni do sveho ucetnictvi) a v cizim
      jazyce pro odeslani (i jako PDF).

      Z programu lze tisknout Priznani k DPH a ulozit data do XML souboru pro
      Souhrne hlaseni (zakaznici v EU).
      V nove verzi je napojeni na webove databáze podnikatelu v CR (vyhledani
      podle jmena, IC nebo DIC),

      a overeni spravnosti DIC zahraniciního odberatele z EU.
      Jiz jsem otestoval. Udelam prezentaci z testovani 5 nizozemskych adres.

      Program je možno zdarma stahnout a vyzkoušet (používat si 60 dnu),
      potom jsou zablokovane nejdulezitejsi funkce.

      http://www.ozo.cz/sw.html

      Kdo bych chtel zivy kontakt z distribucni firmou, muze se přihlásit na
      skoleni
      v Praze 31.1.2012 nebo v Liberci 3.2.2012.

      Ja se zucastnim, jako uzivatel programu, skoleni v Praze.

      S pozdravem,

      Milan Condak
      www.condak.net