OT - Chcete si koupit ucetni program?

  • Milan
    Message 1 of 1 , Jan 27, 2012
      Vazeni kolegove,

      Nekomu z vas nemusi stacit vest evidenci prijmu v Exelu nebo papirovem pokladnim deniku.
      Ja osobne jsem zacal podnikat jako ucetni firma a tak jsem si nasel v roce 1991, ktery se tehdy jmenoval jako jeho liberecky autor Ozogan.
      Ucetni modul je volitelny, bud podvojne ucetnictvi nebo danova evidence. Mel jsem zakazniky jak fyzicke osoby, tak ruzne typy právnických osob..

      Program nema modul mzdy, ma ale modul DPH a standardni databáze jako adresar, zakazky, posta, zavazky, pohledavky.
      Fakturu je mozno tisknout cesky (pro zalozeni do sveho ucetnictvi) a v cizim jazyce pro odeslani (i jako PDF).

      Z programu lze tisknout Priznani k DPH a ulozit data do XML souboru pro Souhrne hlaseni (zakaznici v EU).
      V nove verzi je napojeni na webove databáze podnikatelu v CR (vyhledani podle jmena, IC nebo DIC),

      a overeni spravnosti DIC zahraniciního odberatele z EU.
      Jiz jsem otestoval. Udelam prezentaci z testovani 5 nizozemskych adres.

      Program je mozno zdarma stahnout a vyzkoušet (používat si 60 dnu), potom jsou zablokovane nejdulezitejsi funkce.

      http://www.ozo.cz/sw.html

      Skoleni ucetniho programu OZO 2012

      Kdo bych chtel zivy kontakt z distribucni firmou, muze se pøihlásit na skoleni v Praze 31.1.2012 nebo v Liberci 3.2.2012.

      Ja se zucastnim, jako uzivatel programu, skoleni v Praze.

      S pozdravem,

      Milan Condak
      www.condak.net