Re: [Czechlist] Věta

    Message 1 of 3 , Jan 26, 2012
      ... jemuž se tímto předává vyrozumění o námitce?

      Message 2 of 3 , Jan 26, 2012
        Mne se zda, ze se "to which" vztahuje spis k tem "different T&Cs" nez k Purchaserovi...
        neboli neni to spis "....[odlisnymi podminkami]...... proti nimz se timto vyslovuje namitka" ?

        Jirka

        Message 3 of 3 , Jan 26, 2012
          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Pilucha, Jiri" <jiri.pilucha@...> wrote:

          > Mne se zda, ze se "to which" vztahuje spis k tem "different T&Cs" nez k Purchaserovi...

          Souhlas.

          > neboli neni to spis "....[odlisnymi podminkami]...... proti nimz se timto vyslovuje namitka" ?

          Prave jsem se chystal navrhnout neco podobneho (??proti nimz timto vznasime namitku??).

          BR