Re: [Czechlist] income tax in the U.S.

    Message 1 of 37 , Jan 12, 2012
      Ahoj, prave jsem stravila dva dny (tlumocenim) v jedne kobce s Americem,
      Cechem a lisem:-)

      Panove, oba pracujici jako obsluha tehoz stroje v ruznych castech sveta,
      se dostali i k otazce oceneni sve prace, takze dotycny (stat South
      Carolina) za tyden dostane hrubeho 900 USD, po zaplaceni income tax,
      health care, security deductions a jakehosi occupational insurance nosi
      domu 450-500 USD tydne, energie ho stoji mesicne 200 USD, housing
      (nepatrala jsem ale co konkretne) ho stoji 600 mesicne. Dale se panove
      v zajimave debate nedostali, protoze v lisu cosi prasklo a museli to resit.

      Ono neni od veci od prekladu cas od casu vypadnout mezi zive lidi....

      Hanka