Re: [Czechlist] dotaz - ucebni obor

  • James Kirchner
    Message 1 of 37 , Jan 9, 2012
      Takze v tomto pripade to bude "vocational subject", kdyz jde o tema uciva samo, nebo muze byt i "vocational track" nebo "vocational program". "Field of study" se nepouziva, kdyz mluvime o strednim neakademickem vzdelani.

      -- What vocational program are you in?
      -- Hospitality and tourism.
      -- Auto mechanics.

      -- What's your field of study?
      -- Physics.
      -- French literature.

      Jamie

      Message 37 of 37 , Jan 12, 2012
        Ahoj, prave jsem stravila dva dny (tlumocenim) v jedne kobce s Americem,
        Cechem a lisem:-)

        Panove, oba pracujici jako obsluha tehoz stroje v ruznych castech sveta,
        se dostali i k otazce oceneni sve prace, takze dotycny (stat South
        Carolina) za tyden dostane hrubeho 900 USD, po zaplaceni income tax,
        health care, security deductions a jakehosi occupational insurance nosi
        domu 450-500 USD tydne, energie ho stoji mesicne 200 USD, housing
        (nepatrala jsem ale co konkretne) ho stoji 600 mesicne. Dale se panove
        v zajimave debate nedostali, protoze v lisu cosi prasklo a museli to resit.

        Ono neni od veci od prekladu cas od casu vypadnout mezi zive lidi....

        Hanka