dotaz - ucebni obor

  • Sabina Kralova
    Message 1 of 37 , Jan 9, 2012
      Ja myslim, ze "ucebni obor" je trochu neco jineho. V cestine slovo "ucebni"
      symbolizuje, ze se jedna o stredni vzdelani bez maturity ci bez ni, tj. ze
      se jde nekdo vyucit. "Branch" nebo "field of study" je zde prilis obecne.
      Sabina

      Message 37 of 37 , Jan 12, 2012
        Ahoj, prave jsem stravila dva dny (tlumocenim) v jedne kobce s Americem,
        Cechem a lisem:-)

        Panove, oba pracujici jako obsluha tehoz stroje v ruznych castech sveta,
        se dostali i k otazce oceneni sve prace, takze dotycny (stat South
        Carolina) za tyden dostane hrubeho 900 USD, po zaplaceni income tax,
        health care, security deductions a jakehosi occupational insurance nosi
        domu 450-500 USD tydne, energie ho stoji mesicne 200 USD, housing
        (nepatrala jsem ale co konkretne) ho stoji 600 mesicne. Dale se panove
        v zajimave debate nedostali, protoze v lisu cosi prasklo a museli to resit.

        Ono neni od veci od prekladu cas od casu vypadnout mezi zive lidi....

        Hanka