Re: [Czechlist] Using smartphone for free?

  • Karel Tatransky
    Message 1 of 12 , Jan 2, 2012
      Ahoj Kostasi,
      dle mych zkusenosti se da Skype na chytrych telefonech dobre pouzivat k chatovani, telefonovani (to telefonni site i na Skype) jsem zkousel pred delsi dobou a prilis nadseny jsem z nej nebyl (navic ma Skype dost vysoke ceny za volani na mobily). Pokud jsi doufal, ze bys se Skypem mohl usetrit za telefonovani na mobily a pevne linky, doporucuji vyzkouset nektereho VoIP operatora - sam pouzivam Voocall, ktery ma jednak vynikajici ceny, jednak umoznuje nastavit, aby se volanym zobrazovalo cislo, ktere si nastavis (tedy nejspise tveho mobilu). Kvalita hovoru je pres WiFi ve vetsine pripadu zcela bezproblemova, na 3G kolisava (ale stejnym problemem by trpel i Skype, mistni 3G je proste divne).
      Mej se!
      Karel Tatransky

      Message 2 of 12 , Jan 2, 2012
        Ten Voocall vypada uzasne - dik za tip, Karle! A co je hlavni pro nas
        setrilky, clovek na to levne volani nemusi hledat wifinu ani cpat svemu
        operatorovi do chrtanu datovy pausal. Jeste by mohli vymyslet nejakou
        moznost, jak centralu jen prozvonit, aby se clovek nemusel mordovat s
        smskou.

        Viz http://www.voocall.cz/coajak_callback.html

        Jinak je docela osvezujici videt na skupine zpravu, jejiz odesilatel je
        Karel Tatransky, a zjistit, ze ji Karel opravdu napsal :-))))

        Martin

      • Stephan von Pohl
        Message 3 of 12 , Jan 3, 2012
          Kostas, ty jsi asi myslel to, ze volas pres internetove pripojeni (napr.
          wifi). Mam zkusenost ne jako volajici ale jako volany. Spojeni je min
          nez dokonale a vetsinou nejde vest nejaky delsi hovor. Ale mozna zalezi
          na rychlost internetoveho pripojeni. Moc jsme to nevyzkousili prave
          protoze neslo mit poradny hovor.

          Steve

        • Kostas
          Message 4 of 12 , Jan 3, 2012
            Mel jsem na mysli konkretne analogii situace, kdy si lide zdarma pisi a volaji pres skype nainstalovany na pocitaci pouze s tim rozdilem, ze obe strany (odesilatel a prijemce, resp. volajici a volany) maji Skype ve smartphonu. Tedy pres Wifi nebo pres internet v mobilu poskytovany operatorem.

            K.

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, Stephan von Pohl <stephan.pohl@...> wrote:

> [...]
            > nez dokonale a vetsinou nejde vest nejaky delsi hovor. Ale mozna zalezi
            > na rychlost internetoveho pripojeni. Moc jsme to nevyzkousili prave

          • Milan
            Message 5 of 12 , Jan 22, 2012
              Ahoj Kostasi,

              az dnes jsem narazil na blog prekladatele Leaha Aharoniho,
              ktery napsal na blogu sve nazory na aplikace pro Android

              http://aqtext.com/blog/android_apps_for_translators/

              je tam i odkaz na Skype.

              Prakticke zkusenosti nemam, neplatim si "interner v mobilu", mam maly display.

              Milan

              Message 6 of 12 , Jan 23, 2012
                Diky, Milane, zajimavy odkaz!
                Martin

                Message 7 of 12 , Jan 24, 2012
                  Does anybody have any idea as to what Doloz^ka DIC could be in English
                  in the following (this is all the context I have)

                  Doložka DIC
                  Jsou-li pojistné podmínky mezinárodního pojistného programu širší než
                  rozsah pojištění uvedený v této smlouvě, pak platí rozsah pojištění
                  tohoto mezinárodního programu. To však pouze za předpokladu, že škoda,
                  která je kryta pouze výše zmíněným mezinárodním programem a nikoliv i
                  touto smlouvou, bude plně uhrazena zahraničním pojistitelem, a to bez
                  ohledu na to, jaký podíl z této smlouvy tento zahraniční pojistitel
                  převzal do zajištění.

                  The mezinarodni program is some sort of property insurance provided by
                  a UK company

                  the Policy is taken out with a local (Czech) insurer

                  ... can't find the meaning of DIC anywhere and struggling with dolozka
                  in insurance context

                  Any ideas??

                  Thanks a lot

                  Matej
                  Message 8 of 12 , Jan 24, 2012
                    I think I found the English, see asterisked bit below, but still
                    wouldn't mind knowing what it stands for..

                    Meanwhile SUM Insurance is pleased to welcome David St. Martin to the fold. ... Limited and Zurich Insurance Company Ltd will be joining Aviva Canada on ... and regulations, with Master Policies offering ***DIC/DIL provisions***.

                    Message 9 of 12 , Jan 24, 2012
                      'Differences in Conditions' perhaps??

> [...]
                      >fold. ... Limited and Zurich Insurance Company Ltd will be joining
                      >Aviva Canada on ... and regulations, with Master Policies offering

                    • Daniel Sebesta | DS Translations
                      Message 10 of 12 , Jan 24, 2012
                        Mateji,

                        DIC = difference in conditions, rozdil v podminkach

                        DIL = difference in limits, rozdil v castkach

                        (viz Anglicko-cesky slovnik pojistovnictvi od Grady)

                        Dan

                        Daniel Sebesta
                        Chief Linguist | DS Translations | Prague, Czech Republic
                        Corresponding Member of ATA, Member of JTP and MLA

                        <http://www.dstranslations.eu> www.dstranslations.eu |
                        <http://www.proz.com/profile/602984> www.proz.com/profile/602984

                        <mailto:daniel.sebesta@...> daniel.sebesta@...
                        (e-mail) | dstranslations.eu (Skype)

                        _____

                        Od: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] za
                        u�ivatele Matej Klimes
                        Odesl�no: 24. ledna 2012 12:18
                        Komu: Czechlist@yahoogroups.com
                        P�edm�t: Re[2]: [Czechlist] TERM Dolozka DIC in insurance

                        Message 11 of 12 , Jan 24, 2012
                          Diky Dane