Using smartphone for free?

  • Kostas
    Message 1 of 12 , Jan 2, 2012
      Zajimalo by me, zda mate nekdo zkusenost s pouzivanim Skype ze smartphonu. U operatora jsem si overil, ze to funguje stejne jako z pocitace, nechavaji to volne. To mi pripada velmi zajimave. Ze by prisla doba jak lze ocurat mobilni operatory pomoci Skype?

      K.
    • Karel Tatransky
      Message 2 of 12 , Jan 2, 2012
        Ahoj Kostasi,
        dle mych zkusenosti se da Skype na chytrych telefonech dobre pouzivat k chatovani, telefonovani (to telefonni site i na Skype) jsem zkousel pred delsi dobou a prilis nadseny jsem z nej nebyl (navic ma Skype dost vysoke ceny za volani na mobily). Pokud jsi doufal, ze bys se Skypem mohl usetrit za telefonovani na mobily a pevne linky, doporucuji vyzkouset nektereho VoIP operatora - sam pouzivam Voocall, ktery ma jednak vynikajici ceny, jednak umoznuje nastavit, aby se volanym zobrazovalo cislo, ktere si nastavis (tedy nejspise tveho mobilu). Kvalita hovoru je pres WiFi ve vetsine pripadu zcela bezproblemova, na 3G kolisava (ale stejnym problemem by trpel i Skype, mistni 3G je proste divne).
        Mej se!
        Karel Tatransky

        Message 3 of 12 , Jan 2, 2012
          Ten Voocall vypada uzasne - dik za tip, Karle! A co je hlavni pro nas
          setrilky, clovek na to levne volani nemusi hledat wifinu ani cpat svemu
          operatorovi do chrtanu datovy pausal. Jeste by mohli vymyslet nejakou
          moznost, jak centralu jen prozvonit, aby se clovek nemusel mordovat s
          smskou.

          Viz http://www.voocall.cz/coajak_callback.html

          Jinak je docela osvezujici videt na skupine zpravu, jejiz odesilatel je
          Karel Tatransky, a zjistit, ze ji Karel opravdu napsal :-))))

          Martin

        • Stephan von Pohl
          Message 4 of 12 , Jan 3, 2012
            Kostas, ty jsi asi myslel to, ze volas pres internetove pripojeni (napr.
            wifi). Mam zkusenost ne jako volajici ale jako volany. Spojeni je min
            nez dokonale a vetsinou nejde vest nejaky delsi hovor. Ale mozna zalezi
            na rychlost internetoveho pripojeni. Moc jsme to nevyzkousili prave
            protoze neslo mit poradny hovor.

            Steve

          • Kostas
            Message 5 of 12 , Jan 3, 2012
              Mel jsem na mysli konkretne analogii situace, kdy si lide zdarma pisi a volaji pres skype nainstalovany na pocitaci pouze s tim rozdilem, ze obe strany (odesilatel a prijemce, resp. volajici a volany) maji Skype ve smartphonu. Tedy pres Wifi nebo pres internet v mobilu poskytovany operatorem.

              K.

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, Stephan von Pohl <stephan.pohl@...> wrote:

> [...]
              > nez dokonale a vetsinou nejde vest nejaky delsi hovor. Ale mozna zalezi
              > na rychlost internetoveho pripojeni. Moc jsme to nevyzkousili prave

            • Milan
              Message 6 of 12 , Jan 22, 2012
                Ahoj Kostasi,

                az dnes jsem narazil na blog prekladatele Leaha Aharoniho,
                ktery napsal na blogu sve nazory na aplikace pro Android

                http://aqtext.com/blog/android_apps_for_translators/

                je tam i odkaz na Skype.

                Prakticke zkusenosti nemam, neplatim si "interner v mobilu", mam maly display.

                Milan

                Message 7 of 12 , Jan 23, 2012
                  Diky, Milane, zajimavy odkaz!
                  Martin

                  Message 8 of 12 , Jan 24, 2012
                    Does anybody have any idea as to what Doloz^ka DIC could be in English
                    in the following (this is all the context I have)

                    Doložka DIC
                    Jsou-li pojistné podmínky mezinárodního pojistného programu širší než
                    rozsah pojištění uvedený v této smlouvě, pak platí rozsah pojištění
                    tohoto mezinárodního programu. To však pouze za předpokladu, že škoda,
                    která je kryta pouze výše zmíněným mezinárodním programem a nikoliv i
                    touto smlouvou, bude plně uhrazena zahraničním pojistitelem, a to bez
                    ohledu na to, jaký podíl z této smlouvy tento zahraniční pojistitel
                    převzal do zajištění.

                    The mezinarodni program is some sort of property insurance provided by
                    a UK company

                    the Policy is taken out with a local (Czech) insurer

                    ... can't find the meaning of DIC anywhere and struggling with dolozka
                    in insurance context

                    Any ideas??

                    Thanks a lot

                    Matej
                    Message 9 of 12 , Jan 24, 2012
                      I think I found the English, see asterisked bit below, but still
                      wouldn't mind knowing what it stands for..

                      Meanwhile SUM Insurance is pleased to welcome David St. Martin to the fold. ... Limited and Zurich Insurance Company Ltd will be joining Aviva Canada on ... and regulations, with Master Policies offering ***DIC/DIL provisions***.

                      Message 10 of 12 , Jan 24, 2012
                        'Differences in Conditions' perhaps??

> [...]
                        >fold. ... Limited and Zurich Insurance Company Ltd will be joining
                        >Aviva Canada on ... and regulations, with Master Policies offering

                      • Daniel Sebesta | DS Translations
                        Message 11 of 12 , Jan 24, 2012
                          Mateji,

                          DIC = difference in conditions, rozdil v podminkach

                          DIL = difference in limits, rozdil v castkach

                          (viz Anglicko-cesky slovnik pojistovnictvi od Grady)

                          Dan

                          Daniel Sebesta
                          Chief Linguist | DS Translations | Prague, Czech Republic
                          Corresponding Member of ATA, Member of JTP and MLA

                          <http://www.dstranslations.eu> www.dstranslations.eu |
                          <http://www.proz.com/profile/602984> www.proz.com/profile/602984

                          <mailto:daniel.sebesta@...> daniel.sebesta@...
                          (e-mail) | dstranslations.eu (Skype)

                          _____

                          Od: Czechlist@yahoogroups.com [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] za
                          u�ivatele Matej Klimes
                          Odesl�no: 24. ledna 2012 12:18
                          Komu: Czechlist@yahoogroups.com
                          P�edm�t: Re[2]: [Czechlist] TERM Dolozka DIC in insurance

                          Message 12 of 12 , Jan 24, 2012
                            Diky Dane