Re: [Czechlist] (Cross-Posted) Slovnicek mechaniky stroju, A-C (plus R, N,F)

    Message 1 of 3 , Dec 15, 2011
      Napadaji mne dva duvody, Jirko - bud byl autor anglickeho originalu
      placen od kusu a potreboval text natahnout, nebo mel na mysli neco
      jineho, nez co prekladatel nasel ve slovniku. Jak bone, tak bound mohou
      mit tunu dalsich vyznamu.

      Za sebe netechnika jen doufam, ze tenhle slovnik nebudu uz nikdy muset
      pouzit...

      Martin