Zdroje dvojjazycnych textu projektu OPUS jsou na Glosbe

  • Milan
    Message 1 of 1 , Nov 28, 2011
      Z rozsahlych prekladovych pameti, jako je napriklad Opus je mozno rucne dolovat terminologii a ukladat ji napriklad do slovníku v PC Translatoru. Stahl jsem si data z OPUSU a naimportoval je do PC Translatoru.

      Dolovani terminologie je mozno delat take automaticky s dosti velkou mirou nepresnosti, vzhledem k typu dat (napriklad titulky se upravují a zkracuji) a krizovému prirazeni jazyku.
      Na webu Glosbe.com jsou nejen prekladové pameti, ale také automaticky prirazena slova. Ukazka je na posledni strance. Staci jen vyhledavat.

      http://www.condak.net/tmx/tm-pctrans/cs/00.html

      Milan