veta do anglictiny

  • Prekladatelsky servis
    Message 1 of 1 , Nov 23, 2011
      Zdravim,

      mam trochu problem prevest nasledujici vetu do anglictiny, resp. cast
      oznacenou hvezdickami. Dokaze mi n�kdo pomoci?

      Lokomotiva musi projet az do zkusebni rychlosti bez omezeni rychlosti a bez
      vycerpani jakychkoliv vuli ci * zdvihu vypruzeni obloukem s nedostatkem
      prevyseni * 130 mm.

      Predem dekuji

      Iveta