Re: [Czechlist] Issue a credit

    Message 1 of 11 , Nov 10, 2011
      Mne zni v ucetnictvi divne skoro vsechno. Asi proto, ze nejsem z oboru.
      To take znamena, ze jsem "dobropisovat" nevynalezl, ale pouze to
      preprodavam, protoze se tu jiny zadny navrh neobjevil...

    • Sabina Kralova
      Message 2 of 11 , Nov 10, 2011
        Dobry vecer,

        jeste se hlasim s jednim dotazem - "medical device removal". Jedna se o
        oznameni distributorum, ze maji provest likvidaci prislusneho zdravotnickeho
        prostredku. Neni to tedy klasicke stazeni, tj. vraceni vyrobci, ale nucena
        likvidace, pricemz prostredek bude uhrazen pomoci dobropisu:)
        Nesetkal jste se s tim prosim nekdo? Diky predem za pomoc.
        Sabina

      • Sabina Kralova
        Message 3 of 11 , Nov 10, 2011
          Diky moc!
          Sabina

          Message 4 of 11 , Nov 11, 2011
            Ahoj Jirko,

            jeste jednou diky, pouzila jsem termin "vystavit dobropis".
            Sabina