Re: SDL Language Services

  • martin.bednarski
    Message 1 of 4 , Nov 10, 2011
      Dobry den,

      ja mam naopak zkusenosti velice dobre. Prekladam pro ne od r. 2008 a na nic si nemohu stezovat. Trados se mi rozhodne vyplatil, protoze objemy zakazek od nich byvaji velke - bohuzel ale vetsinou posilaji zakazky v zastaralem a nepraktickem SDLX a na Sturio 2009 jeste nepresli. Nektere zakazky byvaji v bezplatnem nastroji Idiom Worldserver.
      Se splatnosti faktur jsem za celou dobu problemy nemel, vzdy plati zhruba do 30 dnu.
      Druha vec je, ze mi nedavno po letech spoluprace trochu snizili sazbu (pry kvùli krizi a tlaku klientu na ceny, znate to), ale aspon dale posilaji docela velke objemy (mam zkusenosti s jinou agenturou, ktera take snizila sazbu s argumentem, ze pak budu moci dostavat vice zakazek, ale naopak prestali zakazky skoro posilat).

      S pozdravem
      Martin Bednarski