Re: [Czechlist] Technicke problemy s Tradosem -odkaz na objekt neni nastaven na instanci objektu

  • Eva Hořejší
    Message 1 of 2 , Nov 10, 2011
      Dobrý den,pokusím se poradit, tedy odkázat na člověka, s kterým jsem se asi
      před hodinou také radila. 577 009 742 Jan Budinka, firma Z STUDIO -
      distributor Tradosu Zlín. www.tradosy.cz Začátkem prosince bude pan
      Budinka v Brně školit Trados, já tam jedu, již se těším, v Tradosu pracuji
      asi 2 měsíce, takže je spousta věcí, které neznám.

      Zdraví

      Eva Hořejší