Vanocni setkani

  • Pavel
    Message 1 of 1 , Nov 8, 2011
      Zdravim vsechny ve skupine,

      pripominam vsem, kdo si jeste nevsiml, ze letosni predvanocni setkani prekladatelu bude 3. prosince od 17 hodin. Misto jsem jeste nevybral, ale usilovne na tom pracuju. Zatim je jiste jenom to, ze to bude v Praze :-)

      Podrobnosti najdete tady: http://www.proz.com/powwow/3875

      Tak se hlaste v hojnem poctu, abych vybral neco, kam se pak vsichni vejdeme.

      A v patek vecer bude takove male predpowwow u me doma v Kosirich (Plzenska 167). Dejte vedet, pokud budete chtit dorazit, at mam dost sklenicek a talirku :-))

      Uz se tesim!

      Pavel