OFF TOPIK - Mladi kocour hleda domov

  • Foren - Helga
    Message 1 of 3 , Nov 4, 2011
      Zdravim vsichni a omlouvam se hned za "nerelevantni" mail

      Pred 14ti dny jsme zachranili kocici miminko pred zimou, vlepovali vsude
      mozne papiry aby se majitel ozval - ale nic.

      Dali jsme mu jmeno Newton. Je zhruba 3 mesice stary, cistotny, neskrabe
      nabytek a je rostomile barveny: bilo-stribrny, na zadech brouzky na
      brize tecky.

      Vzhledem k tomu, ze nas kocour (jiz 15ti lety) ho neznasi hledame dobre
      misto pro Newtona.

      Byla bych rada, kdyby se tady nejaky ochotny osobni "personal" pro
      Newtona nasel.

      Dejte prosim vedet offlist na soferle@...

      Helga
      PS: o vikendu nejspise nebudu u pocitace, na pripadne reakce se ozvu v
      pondeli.
    • Sabina Králová
      Message 2 of 3 , Nov 9, 2011
        Ahoj Helgo,

        moc diky, ze jsi pred casem do skupiny napsala, jak se da pres ProZ
        postupovat pri vymahani nezaplacene faktury. Prave jsem byla nucena to
        udelat a bez Tebe bych netusila, co s tim.
        Sabina
      • zuzana.slanska
        Message 3 of 3 , Aug 8 7:47 AM
          Helgo,
          prosim, je to sice jiz delsi dobu, ale tenkrat jsem to neodchytla. Mohla
          bys jeste jednou (nebo soukrome) popsat zpusob, jak se da pres Proz
          vymahat nezaplacena faktura?

          Diky a ahojky vsem.

          Zuzana