Re: [Czechlist] překlad apostily

  • zuzana.slanska
    Message 1 of 3 , Nov 3, 2011
      Nic takoveho ve vyhlasce neni a ja to tedy rozhodne pocitam jako 1 NS.
      Spis to je hledani, jak zduvodnit pocitani vic NS. Jsem soudni tlumocnik
      15 let.

      Zuzana Slanska

      Message 2 of 3 , Nov 3, 2011
        Je to na domluve... na pocitani fyzickych stran (i kdyz je na strane
        jen poar slov) trvaji jen ti nejmene flexibilni soudni razitkovaci....
        pokud trvaji a sazba je po vynasobeni nevyhodna, jit jinam... seznam je
        na justice.cz