překlad apostily

  • Pavla P
    Message 1 of 3 , Nov 3, 2011
      dobry vecer vespolek

      mam osobni otazku ohledne rozsahu a tudiz ceny za preklad osobniho dokumentu (oddaci list) a apostilou.
      Cely dokument vcetne apostily je pod 1800 znaku, tedy 1 NS, ale podle soudniho prekladatele, na ktereho jsem se obratila, jde ze zakona o normostrany 2 (apostilacni dolozka se pocita zvlast).

      muze mi nekdo potvrdit ci vyvratit toto tvrzeni?  procetla jsem zbezne vyhlasku k provedeni zakona o znalcich a tlumocnicich, na kterou se zmineny prekladatel odvolava, ale takove ustanoveni jsem tam nenasla.

      predem diky za vas cas a pomoc

      Pavla Hora

    • zuzana.slanska
      Message 2 of 3 , Nov 3, 2011
        Nic takoveho ve vyhlasce neni a ja to tedy rozhodne pocitam jako 1 NS.
        Spis to je hledani, jak zduvodnit pocitani vic NS. Jsem soudni tlumocnik
        15 let.

        Zuzana Slanska

        Message 3 of 3 , Nov 3, 2011
          Je to na domluve... na pocitani fyzickych stran (i kdyz je na strane
          jen poar slov) trvaji jen ti nejmene flexibilni soudni razitkovaci....
          pokud trvaji a sazba je po vynasobeni nevyhodna, jit jinam... seznam je
          na justice.cz