Varovani - dalsi (skoro) neplatic

  • Foren - Helga
    Message 1 of 3 , Oct 13, 2011
      Pochopitelne, ze chci! Nevedela jsem, ze to nevite....
      Je to jednoduche. Pokud clovek na BlueBoard chce podat fakt spatny
      hodnoceni (1) se automaticky zobrazi otazka, jestli clovek chce podat
      "informace o neplatici" (nebo tak podobne). To se vyplni (jen nekolik
      malo informaci), a ceka se.
      U mne trvalo celych 6 (!) hodin a ozvali se z tou agenturou, co jsi tu
      dovolim prohlasit na ProZ ze je problem s platbou.....
      A pak dalsich 5 dnu (kdy se znasili se vsech sil prokazat, ze moje prace
      nebyla v poradku - meli ale smulu, bylo lechke prokazat, ze blafli) a
      vyda, dorazila platba (sice skoro 2 mesice po splatnosti, ale v plne
      vysse, a to snad jazne prokazuje, ze jen zkouseli, jestli by treba
      nemohli zvysit svuj zisk)...
      Helga